annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Getrouwheid periode

Topic gestart op: 04-11-19 11h18

Antwoorden: 5 antwoorden

Caressa_cc
Gewaardeerd verkenner

Getrouwheid periode

OPGELOST

Beste, 

Ik ben in juli van abonnement veranderd en mijn getrouwheids programma start van die dag terwijl ik al meer dan een jaar klant ben bij Orange.

Dat is toch niet correct? Ik word gestraft om mijn abonnement te verhogen ipv beloond 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
AndreasW
Gewaardeerd verkenner

Soms kan je ze via messenger van Facebook ook contacteren. Gaat nog snel en je kan al je gegevens doorsturen en makkelijk wachten op een antwoord

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
NelsonM
Orange-werknemer

Beste, 

Ik ben in juli van abonnement veranderd en mijn getrouwheids programma start van die dag terwijl ik al meer dan een jaar klant ben bij Orange.

Dat is toch niet correct? Ik word gestraft om mijn abonnement te verhogen ipv beloond 

Hallo @Caressa_cc,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

 

0 pluimen
Doc_Kat
Aspirant verkenner

Als dat waar zou zijn dan zouden klanten van het eerste uur toch beter beloond moeten worden.  Maar dat is dus niet het geval.

En waarom moet je mensen hun antwoord hier valideren en of opwaarderen?  Moet er zoveel verbeterd worden, of krijgt die persoon dan beltegoed?? En hoe wil je dat een klant iets ( recht) - geldig gaat verklaren zonder meer kennis. Ik versta dit hele systeem niet echt vrees ik.

Misschien hoeft dat ook niet...

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Als dat waar zou zijn dan zouden klanten van het eerste uur toch beter beloond moeten worden.  Maar dat is dus niet het geval.

En waarom moet je mensen hun antwoord hier valideren en of opwaarderen?  Moet er zoveel verbeterd worden, of krijgt die persoon dan beltegoed?? En hoe wil je dat een klant iets ( recht) - geldig gaat verklaren zonder meer kennis. Ik versta dit hele systeem niet echt vrees ik.

Misschien hoeft dat ook niet...

Ugh @Doc_Kat,

Je wordt wel beloond voor je getrouwheid via onz getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Je getrouwheid is gelinkt aan je telefoonnummer. 

Je hoeft correcte antwoorden van je mede tribers te valideren zodat andere tribers deze correcte antwoorden makkelijk terugvinden, het zal dus voorkomen dat nieuwe tribers meerdere keren de zelfde vraag stellen.

Hoe meer correcte oplossingen, goede vragen, goede tips en likes je geeft en krijgt, hoe meer badges je verdient. Als je bepaalde niveau's behaalt krijg je een cadeau. Je vindt meer info hierover op de Orange Thank You pagina.

Klanten kunnen altijd goede tips & tricks geven door op onze website of Tribe te snuffelen . Sommigen hebben ook contact gehad met de Customer service of met webcare en daarbij nuttige info en trukjes gekregen. Ze zijn altijd welkom om deze met de andere tribers te delen.

Neem zeker een kijkje op deze post, waar je meer info over de werking van Tribe kan vinden.

Totem's groet,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@Caressa_cc  dat zou zeker niet mogen nee. U bent klant en dat wil dus zeggen dat de getrouwheids periode blijft lopen. Beste eens de klantendienst bellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen