Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-02-20 22h09
Antwoorden: 12 antwoorden
Hey iedereen
Is er een manier om te zien in hoeveel (en welke) landen je je gsm al hebt gebruikt? Ik wil namelijk graag de globetrotter badges halen, maar geen idee welke landen mijn orange wel en niet registreert, want ik ben vrij zeker dat ik hem in al meer dan 5 landen heb gebruikt, maar toch heb ik die badge nog niet.
Dankje!
Ik heb de Globetrotter Scout en Verkenner, (3 en 5 landen), maar ik kan nergens vinden om welke landen het gaat. Ik kan het enkel maar raden: Nederland, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg ... Het vijfde zou dan België zelf moeten zijn ...
@Cdt24801 er is geen globbetrotter verkenner . Heb eens ff gezien en er zijn er drie te krijgen ,
globbetrotter scout ( drie landen , die heb ik zelf )
globbetrotter explorer ( 5 landen )
globbetrotter adventure ( 10 landen )
Waar staat bij jou dan de verkenner bij ? Dat zou betekenen dat ik een badge mis
Ge hebt natuurlijk gelijk, ik was snel in mijn foon gaan kijken en nadien, als ik hier aan het intypen was, heeft mijn brein op auto-piloot "explorer" vertaald in "verkenner" ...
Ik heb dus de "scout" en de "explorer".
Sorry ...
@Cdt24801 we zijn niet perfect, iedereen maakt fouten.
@Superbonbon inderdaad en daar is niks mis mee. Maar ik en @Cdt24801 kennen elkaar al langer dus dat komt allemaal goed 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |