annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Globetrotter

Topic gestart op: 02-02-20 22h09

Antwoorden: 12 antwoorden

Anne93
Aspirant verkenner

Globetrotter

Hey iedereen

Is er een manier om te zien in hoeveel (en welke) landen je je gsm al hebt gebruikt? Ik wil namelijk graag de globetrotter badges halen, maar geen idee welke landen mijn orange wel en niet registreert, want ik ben vrij zeker dat ik hem in al meer dan 5 landen heb gebruikt, maar toch heb ik die badge nog niet.

 

Dankje!

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anne93 

Ik heb de Globetrotter Scout en Verkenner, (3 en 5 landen), maar ik kan nergens vinden om welke landen het gaat. Ik kan het enkel maar raden: Nederland, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg ... Het vijfde zou dan België zelf moeten zijn ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  er is geen globbetrotter verkenner . Heb eens ff gezien en er zijn er drie te krijgen ,

globbetrotter scout ( drie landen , die heb ik zelf ) 

globbetrotter explorer ( 5 landen )

globbetrotter adventure ( 10 landen ) 

Waar staat bij jou dan de verkenner bij ? Dat zou betekenen dat ik een badge mis 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ge hebt natuurlijk gelijk, ik was snel in mijn foon gaan kijken en nadien, als ik hier aan het intypen was, heeft mijn brein op auto-piloot "explorer" vertaald in "verkenner" ...

Ik heb dus de "scout" en de "explorer".

Sorry ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Superbonbon
Ervaren genezer

@Cdt24801 we zijn niet perfect, iedereen maakt fouten.

patrick2
Wijze
Wijze

@Superbonbon  inderdaad en daar is niks mis mee. Maar ik en @Cdt24801  kennen elkaar al langer dus dat komt allemaal goed 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen