annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goede betaler badge

Topic gestart op: 06-03-21 19h13

Antwoorden: 24 antwoorden

Bethesda
Ervaren verkenner

Goede betaler badge

OPGELOST

Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bethesda
Ervaren verkenner

24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Yagoda 

Dat er een startdatum op gekleefd wordt, daar kan ik volledig inkomen. Zo is iedereen gelijk voor de wet bij het invoeren/opstarten van een incentive. Wat ik wel inderdaad belachelijk vind, is dat men, op een tijdstip dat reeds meerdere klanten een welbepaalde badge verdiend hebben, de startdatum opeens wijzigt waardoor iedereen opnieuw van nul moet beginnen. En dat heeft Orange dus gedaan met de badges "Goede betaler".

Inderdaad kinderachtig.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Ja, @Yagoda kun je hier zien als je wat naar beneden scrolt Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België

 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Gregory 

Klopt wat je zegt , maar in mijn geval toen ik Prox was had ik eigenlijk al spijt, dus heb na tijd beslist, ik ga terug naar Orange.

 

Groeten,

bigMODDER

Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 

Ik zie die badges zelf al een lange tijd , maar zoals je zei ik had ze toen wel nog niet gezien in de MyOrange app , nu wel , echter zal ik nog 2 jaar moeten wachten eer ik de 1ste al hebben 🙂 .

 

Groeten,

bigMODDER

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja, dat komt ervan als je gaat provider-hoppen 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen