Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-03-21 19h13
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik dacht dat ik klant was van 2018
Als je nooit een herinnering gehad hebt en je bent klant sedert ten laatste feb 2019 (want de eerste badge duurt twee jaar om hem te verdienen) dan heb je de badge nu verdiend. Wanneer je ze effectief krijgt, dat kan nog even duren. Als je ongerust erover bent, stuur een berichtje via messenger naar het webcare team en je zal zeker een antwoord krijgen.
In een ander topic is dit reeds aangehaald. De startdatum was in november 2018, dus de eerste trouwe klanten hebben deze badge reeds verdiend.
Men is bij Orange echter nog niet klaar, er is nog geen enkel exemplaar van deze badge uitgegeven. De rechthebbenden zullen ze wel krijgen, maar er zal wat geduld moeten geoefend worden.
Niets nieuws onder zon bij Orange 😁 😈
En tussen haakjes, die badges bestaan al bijna een jaar. Aangezien ze echter pas zijn beginnen tellen vanaf november 2018 was er nog niemand die ze verdiende. Tot nu. En toch zijn ze nog niet klaar ...🤔
Goed betalende klant sedert 3 jaar en nu staat die badge op 1.2.2020 🤔 als ze elk jaar de datum opschuiven kan niemand ze halen
@Qiewie schreef:
Goed betalende klant sedert 3 jaar en nu staat die badge op 1.2.2020 🤔 als ze elk jaar de datum opschuiven kan niemand ze halen
Heel juist. Ze hebben dat al één keer geflikt, wat zal hen tegenhouden om dat nog eens te doen ?