annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goede betaler badge

Topic gestart op: 06-03-21 19h13

Antwoorden: 24 antwoorden

Bethesda
Ervaren verkenner

Goede betaler badge

OPGELOST

Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bethesda
Ervaren verkenner

24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Bethesda 

Als je nooit een herinnering gehad hebt en je bent klant sedert ten laatste feb 2019 (want de eerste badge duurt twee jaar om hem te verdienen) dan heb je de badge nu verdiend. Wanneer je ze effectief krijgt, dat kan nog even duren. Als je ongerust erover bent, stuur een berichtje via messenger naar het webcare team en je zal zeker een antwoord krijgen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Bethesda en @Josette 

In een ander topic is dit reeds aangehaald. De startdatum was in november 2018, dus de eerste trouwe klanten hebben deze badge reeds verdiend. 

Men is bij Orange echter nog niet klaar, er is nog geen enkel exemplaar van deze badge uitgegeven. De rechthebbenden zullen ze wel krijgen, maar er zal wat geduld moeten geoefend worden.

Niets nieuws onder zon bij Orange 😁 😈

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

En tussen haakjes, die badges bestaan al bijna een jaar. Aangezien ze echter pas zijn beginnen tellen vanaf november 2018 was er nog niemand die ze verdiende. Tot nu. En toch zijn ze nog niet klaar ...🤔

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Qiewie
Rekruut scout

Goed betalende klant sedert 3 jaar en nu staat die badge op 1.2.2020 🤔 als ze elk jaar de datum opschuiven kan niemand ze halen

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Qiewie  schreef:

Goed betalende klant sedert 3 jaar en nu staat die badge op 1.2.2020 🤔 als ze elk jaar de datum opschuiven kan niemand ze halen


Heel juist. Ze hebben dat al één keer geflikt, wat zal hen tegenhouden om dat nog eens te doen ?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen