annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goede betaler badge

Topic gestart op: 06-03-21 19h13

Antwoorden: 24 antwoorden

Bethesda
Ervaren verkenner

Goede betaler badge

OPGELOST

Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bethesda
Ervaren verkenner

24 ANTWOORDEN 24
Gregory
Wijze
Wijze

De teller start niet meer ergens vanaf eind 2018 @Cdt24801 

Nu vanaf 01/02/2020 Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België

* de teller voor deze badges start vanaf 1 februari 2020.

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

De teller start niet meer ergens vanaf eind 2018 @Cdt24801 

Nu vanaf 01/02/2020 Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België

* de teller voor deze badges start vanaf 1 februari 2020.

 


Inderdaad, dat staat er nu. Maar dat is dan heel dik boerenbedrog, want sedert heel lang heeft daar als startdatum 7 november 2018 gestaan.

Dat zou dus willen zeggen dat nog niemand deze badge kan verdiend hebben. Nochtans heeft het webcare team mij bevestigd dat ik deze badge reeds verdiend heb (met als start referentie november 2018 uiteraard) maar dat de uitreiking vertraging opgelopen heeft....

@Totem , zou je dit eens willen nakijken en hier de juiste toedracht verduidelijken aub?

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey, nu ben ik toch wel even boos op Orange. Ik wilde in mijn geschiedenis van Messenger dat bewuste antwoord van het Orange webcare team even opsnorren en wat blijkt: ze hebben hun antwoord weer verwijderd !!

Dat noem ik dus echt boerenbedrog !! Zoiets doe je niet !! 😠

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Bethesda  goedenavond,

denk dat je nog even erop moet wachten ik weet niet hoelang je klant bent

ik van 2018 en heb ze ook nog niet ze lopen achter denk ik! .

Goede betaler 2 jaar

Klasse betaler 5 jaar

Perfecte betalen 10 jaar.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Jonasverachter
Ervaren verkenner

Oké bedankt voor de info 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen