Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-03-21 19h13
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik dacht dat ik klant was van 2018
Dat er een startdatum op gekleefd wordt, daar kan ik volledig inkomen. Zo is iedereen gelijk voor de wet bij het invoeren/opstarten van een incentive. Wat ik wel inderdaad belachelijk vind, is dat men, op een tijdstip dat reeds meerdere klanten een welbepaalde badge verdiend hebben, de startdatum opeens wijzigt waardoor iedereen opnieuw van nul moet beginnen. En dat heeft Orange dus gedaan met de badges "Goede betaler".
Inderdaad kinderachtig.
Ja, @Yagoda kun je hier zien als je wat naar beneden scrolt Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België
Klopt wat je zegt , maar in mijn geval toen ik Prox was had ik eigenlijk al spijt, dus heb na tijd beslist, ik ga terug naar Orange.
Groeten,
bigMODDER
Ik zie die badges zelf al een lange tijd , maar zoals je zei ik had ze toen wel nog niet gezien in de MyOrange app , nu wel , echter zal ik nog 2 jaar moeten wachten eer ik de 1ste al hebben 🙂 .
Groeten,
bigMODDER
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |