Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-03-21 19h13
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zie via de Orange app dat er sinds kort ook een goede betaler badge bestaat. Bij mij weten betaal ik steeds op tijd en correct. En toch krijg ik de badge niet
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ik dacht dat ik klant was van 2018
De teller start niet meer ergens vanaf eind 2018 @Cdt24801
Nu vanaf 01/02/2020 Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België
* de teller voor deze badges start vanaf 1 februari 2020.
@Gregory schreef:
De teller start niet meer ergens vanaf eind 2018 @Cdt24801
Nu vanaf 01/02/2020 Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België
* de teller voor deze badges start vanaf 1 februari 2020.
Inderdaad, dat staat er nu. Maar dat is dan heel dik boerenbedrog, want sedert heel lang heeft daar als startdatum 7 november 2018 gestaan.
Dat zou dus willen zeggen dat nog niemand deze badge kan verdiend hebben. Nochtans heeft het webcare team mij bevestigd dat ik deze badge reeds verdiend heb (met als start referentie november 2018 uiteraard) maar dat de uitreiking vertraging opgelopen heeft....
@Totem , zou je dit eens willen nakijken en hier de juiste toedracht verduidelijken aub?
Hey, nu ben ik toch wel even boos op Orange. Ik wilde in mijn geschiedenis van Messenger dat bewuste antwoord van het Orange webcare team even opsnorren en wat blijkt: ze hebben hun antwoord weer verwijderd !!
Dat noem ik dus echt boerenbedrog !! Zoiets doe je niet !! 😠
@Bethesda goedenavond,
denk dat je nog even erop moet wachten ik weet niet hoelang je klant bent
ik van 2018 en heb ze ook nog niet ze lopen achter denk ik! .
Goede betaler 2 jaar
Klasse betaler 5 jaar
Perfecte betalen 10 jaar.
Oké bedankt voor de info
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |