annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo orange thank you klant.

Topic gestart op: 31-10-19 10h34

Antwoorden: 3 antwoorden

Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo orange thank you klant.

OPGELOST

Het is mooi mee genomen af en toe tickets en zo voort hoe langer klant hoe meer beloning dat is voor mij geen problemen mee dat is ergens logis voor trouwe klanten laten genieten van de voordelen dat is goed van mij mag dat wel zo blijven ik snap wel dat klanten 10 jaar bij Orange zijn dat meer krijgen dan klanten die maar amper een jaar daar zijn minder tickets krijgen logis hoe langer klant groter de beloning voor u dat logis

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  als trouwe klant krijgt u inderdaad cadeaus waar u gebruik van kan maken. Hoe langer klant des te meer u kan krijgen. Maar dat is niet alles want er zijn ook missies bij Orange die men kan voltooien waardoor u nog sneller een badge of een cadeau kan verdienen. Ook via de Tribe kan u badges verdienen en rangen verdienen. Orange doet redelijk veel voor hun klanten waar u dan ook profijt van heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer

Het is mooi mee genomen af en toe tickets en zo voort hoe langer klant hoe meer beloning dat is voor mij geen problemen mee dat is ergens logis voor trouwe klanten laten genieten van de voordelen dat is goed van mij mag dat wel zo blijven ik snap wel dat klanten 10 jaar bij Orange zijn dat meer krijgen dan klanten die maar amper een jaar daar zijn minder tickets krijgen logis hoe langer klant groter de beloning voor u dat logis

Hallo @Sloebers,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrck2 en Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen !
Wat ze zeggen is correct:)
Groetjes,
Nelson 

patrick2
Wijze
Wijze

@Sloebers  als trouwe klant krijgt u inderdaad cadeaus waar u gebruik van kan maken. Hoe langer klant des te meer u kan krijgen. Maar dat is niet alles want er zijn ook missies bij Orange die men kan voltooien waardoor u nog sneller een badge of een cadeau kan verdienen. Ook via de Tribe kan u badges verdienen en rangen verdienen. Orange doet redelijk veel voor hun klanten waar u dan ook profijt van heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

En dat is momenteel goed te merken, gezien de vele acties en reacties op Tribe momenteel. Iedereen goed bezig !! Erg vrolijke kat

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen