annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe badges verdienen?

Topic gestart op: 01-12-19 01h32

Antwoorden: 2 antwoorden

kellydebelder
Veteraan verkenner

Hoe badges verdienen?

Ikzelf ben een nieuweling hiercop my orange tribe community, en vindt hetczeer onduidelijk en lastig hoe je precies de nodige badges moet verdienen . 

Ik heb er nu blijkbaar 3 gekregen, die geen enkele invloed hzbben op mijn MyOrangeApp zelf.

Enkel op dit forum, en weet ook niet goed hoe ik snel nieuwe en de nodige andere badges kan verdienen. 

ELKE HULP EN/OF INFO IS ZEER ZEKER WELKOM!! 

 

Alvast met dank,

 

Kelly De B.

 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Ikzelf ben een nieuweling hiercop my orange tribe community, en vindt hetczeer onduidelijk en lastig hoe je precies de nodige badges moet verdienen . 

Ik heb er nu blijkbaar 3 gekregen, die geen enkele invloed hzbben op mijn MyOrangeApp zelf.

Enkel op dit forum, en weet ook niet goed hoe ik snel nieuwe en de nodige andere badges kan verdienen. 

ELKE HULP EN/OF INFO IS ZEER ZEKER WELKOM!! 

 

Alvast met dank,

 

Kelly De B.

Hallo @kellydebelder,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  hierbij geef ik u de info die ik zelf gepost heb ,

Jullie hebben allemaal gemerkt of gezien en een email gehad dat er badges te verdienen zijn. Dit kan u doen door bijvoorbeeld de visual voicemail te activeren en door een domiciliering te hebben of een love pakket te hebben. Ook tal van andere zaken zorgen er voor dat men een badge kan verdienen. Hoe u deze badge verkrijgt is op de volgende manier , hoe langer u bepaalde zaken gebruikt of er mee doet des te eerder krijgt u die badge per drie badges is daar een cadeau aan gekoppeld . Ook lid zijn op de Tribe is 1 van die badges hoe actiever u bent op de tribe des te eerder u die verdiend. Hoe meer likes u geeft hoe meer antwoorden u geeft hoe meer posts u maakt en hoe meer pluimen u geeft des te eerder u in rang stijgt op de tribe. Dus alles in combinatie met elkaar zal er voor zorgen dat u een rang stijgt op de tribe. Voor de gewone badges gebruik de betreffende zaken zoals vermeld en u verdiend die badge. Enkele voorbeelden voor de badge te verdienen zijn : visual voicemail , de cloud , love pakket te hebben , dommiciliering te hebben , de my orange app te gebruiken. En hoe meer u die gebruikt des te eerder krijgt u die badge. 

 
 
 
 
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen