Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-11-19 07h57
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik was op de app van Orange aan het kijken en ik zag daar iets van badges verdienen. Uiteraard zag ik iets wat niet klopte..
Ik zou bij Orange een telefoon moeten kopen om een badge te krijgen, maar wat als ik een telefoon heb gekocht bij het afsluiten van m'n abonnement?
Ahja, deze post 'liken' mag ook voor nog eek badge te halen hahaha
Groetjes Tom
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Tommeke19 ik denk dat er veel mensen de Orange phone badge niet halen. Het geldt namelijk enkel als u een gsm koopt van Orange zelf het merk Orange. Elk ander merk komt er niet voor in aanmerking. Heb je voor je post wel een pluimpje gegeven.
@Tommeke19 ik denk dat er veel mensen de Orange phone badge niet halen. Het geldt namelijk enkel als u een gsm koopt van Orange zelf het merk Orange. Elk ander merk komt er niet voor in aanmerking. Heb je voor je post wel een pluimpje gegeven.
Ok, super! Dan zijn we bij deze ook weer wijzer geworden. Bedankt, alsook voor de pluim!
Ok, super! Dan zijn we bij deze ook weer wijzer geworden. Bedankt, alsook voor de pluim!
Hallo @Tommeke19,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |