Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cyrie-l
Gewaardeerd verkenner

Hoe snel staat er een nieuw bekomen badge op de Orange app?

OPGELOST

Hoe snel staat er een nieuw bekomen badge op de Orange app?

Labels (2)
10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

Re: Hoe snel staat er een nieuw bekomen Badge bij uw account?

@Cyrie-l

Dat varieert naargelang het type badge en nog andere factoren.

Geduld is meestal wel een goede deugd Smiley Tong

Davinavr
Aspirant verkenner

Ook benieuwd! Orangecloud gedownload & lid van de comunity geworden.. had maar 1 iets nodig om een cadeau te krijgen dus ik ben benieuwd! 

Gwenv
Gewaardeerd verkenner

Same here 😁🙈

Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

Ik ben zelf ook wel benieuwd. Ik ben hier al langer actief, maar ik had dus mijn gsm nummer niet ingegeven. Gisteren gedaan om mijn Tribe account en mijn Orange klantenzone te linken.

Afwachten wanneer de Tribe badge in mijn klantenzone/app te voorschijn zal komen Smiley Knipoog

Cyrie-l
Gewaardeerd verkenner

probleem is dat je bij Orange met veel geduld niet ver geraakt Hart

NaughtyByNature
Veteraan verkenner

Ik heb tevens de cloud app gedownload en mijn tribe gelinkt aan mijn gsm nummer. In spanning wacht ik af wanneer dit verschijnt als batch. 

Highlighted
patrick2
Aspirant sjamaan

@Cyrie-l u verdiend de batch wanneer u de dingen langer gebruikt. Moest u de My Orange app al langer gebruiken verdiend u vanzelf deze app. Ook ik heb deze pas heel recent gehad. Gewoon gebruiken is de boodschap en uw badge krijgt u vanzelf. 

@Cdt24801 dat van het gsm nummer hier in te geven ben ik ook benieuwd naar omdat ik mijne ook pas van de week heb ingegeven. Maar waarschijnlijk krijgen we die badge ook naar ff geduld te heben.

Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

@Cdt24801  schreef:

Ik ben zelf ook wel benieuwd. Ik ben hier al langer actief, maar ik had dus mijn gsm nummer niet ingegeven. Gisteren gedaan om mijn Tribe account en mijn Orange klantenzone te linken.

Afwachten wanneer de Tribe badge in mijn klantenzone/app te voorschijn zal komen Smiley Knipoog

Daarnet gezien dat ik intussen de Tribe badge in mijn lijstje heb staan. De link tussen Tribe en MyOrange is dus in orde, het heeft slechts vier dagen geduurd. Wat natuurlijk geen garantie geeft voor andere types en missies ... Smiley Tong

Godts
Ervaren verkenner

Ben ook erop aan het wachten 🙄

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen