Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-11-18 18h33
Antwoorden: 74 antwoorden
Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag Nele,
je kan op de PC rechts bovenaan op jou geburikers icoontje klikken en vervolgens op mijn instellingen waarna je dan de mogelijkheid krijgt om je gsm nummer in te vullen
Bedankt, Patrick!
Ik vroeg mij het volgende af: hoe geraak je in die hogere 'niveaus'?
Vraag ik me ook af...
De opzet hiervan blijft wat onduidelijk voor mij... 🤔
@Patricia123 wat is er precies niet duidelijk?
@Annabroos0704 u geraakt hoger in rang door verschillende factoren. Het hangt af van hoeveel u post maar ook of u eventueel ideeen deelt op de tribe en antwoorden geeft op de vragen van de tribers. Daarnaast is het ook belangrijk dat u het netjes houd dus geen schreeuwen of uitroep tekens gaat gebruiken en dat men dus gewaardeerd gaat worden. Ook de oplossingen spelen een rol , geeft u 1 oplossing of geeft u elke keer de oplossing. Daarnaast zijn er de pluimen geeft u pluimen aan de tribers en krijgt u ook pluimen van de tribers . Zo zijn er dus verschillende factoren om hoger in rang of niveau te komen hier op de tribe.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |