annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe verdien ik badge Tribe?

Topic gestart op: 09-11-18 18h33

Antwoorden: 67 antwoorden

Timothyall
Gewaardeerd verkenner

Hoe verdien ik badge Tribe?

OPGELOST

Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
KevinD
Orange-werknemer

Dag Nele,

 

je kan op de PC rechts bovenaan op jou geburikers icoontje klikken en vervolgens op mijn instellingen waarna je dan de mogelijkheid krijgt om je gsm nummer in te vullen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

67 ANTWOORDEN 67
Delbeke1991
Aspirant verkenner

Hoelang duurt het dat je badge bij krijgt

patrick2
Wijze
Wijze

@Delbeke1991  dat is een vraag waar niemand je kan op antwoorden. Hier een post  die ik zelf heb gemaakt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Shane  schreef:

Hoe lang ben je ongeveer bezig tot je sjamaan bent? 


Ik ben gestart op 21 februari  2018 (kun je trouwens zelf ook zien als je eens naar mijn profiel gaat kijken).

En Aspirant Sjamaan geworden op10 oktober dit jaar.

Hier reeds lang lid zijn is wel niet voldoende hoor. Je moet om vooruit te gaan behoorlijk actief zijn hoor, het is niet enkel pluimpjes verzamelen (dat ook natuurlijk).

Als je daar een idee van wil hebben: bekijk dan mijn profiel en dat van @patrick2  eens in detail. Wij zijn momenteel de enige twee sjamanen op Tribe.

Om u nog een idee te geven: er zijn hier Tribers die langer lid zijn dan wij en bvb Ervaren Verkenner zijn...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Aletoeta
Veteraan verkenner

Ik ben eens naar jullie profiel gaan zien en idd jullie zijn hier echt wel heel actief bezig  wist niet dat er maar 2 waren met deze badge  alvast proficiat !!!! 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Aletoeta  schreef:

Ik ben eens naar jullie profiel gaan zien en idd jullie zijn hier echt wel heel actief bezig  wist niet dat er maar 2 waren met deze badge  alvast proficiat !!!! 


Dankuwel, maar weet ge, ik ben intussen al twee jaar actief hier. En de stroom is gaan versnellen in november 2018, dan wat afgezwakt en in november 2019 opnieuw een boost die nu nog steeds bezig is.

De periode voor november 2018 was heel wat kalmer hoor. Veel minder Tribers en veel minder posts. Het was dan ook de start-up, dus dat is wel normaal.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen