Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-11-18 18h33
Antwoorden: 74 antwoorden
Hoe verdien ik de Tribe badge in de Orange app? Is dit door hier gewoon actief te zijn of door een bepaald niveau te bereiken?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag Nele,
je kan op de PC rechts bovenaan op jou geburikers icoontje klikken en vervolgens op mijn instellingen waarna je dan de mogelijkheid krijgt om je gsm nummer in te vullen
Ik ben eens naar jullie profiel gaan zien en idd jullie zijn hier echt wel heel actief bezig wist niet dat er maar 2 waren met deze badge alvast proficiat !!!!
@Aletoeta schreef:
Ik ben eens naar jullie profiel gaan zien en idd jullie zijn hier echt wel heel actief bezig wist niet dat er maar 2 waren met deze badge alvast proficiat !!!!
Dankuwel, maar weet ge, ik ben intussen al twee jaar actief hier. En de stroom is gaan versnellen in november 2018, dan wat afgezwakt en in november 2019 opnieuw een boost die nu nog steeds bezig is.
De periode voor november 2018 was heel wat kalmer hoor. Veel minder Tribers en veel minder posts. Het was dan ook de start-up, dus dat is wel normaal.
@patrick2 laat ons alvast hopen 😁 en geduld hebben natuurlijk uiteindelijk komen die badges wel vanzelf
@Aletoeta schreef:
@patrick2 laat ons alvast hopen 😁 en geduld hebben natuurlijk uiteindelijk komen die badges wel vanzelf
Dat klopt, op voorwaarde natuurlijk dat je een minimum aan activiteit aan de dag legt hé. Enkel maar komen lezen, dan gaat er niet veel wijzigen.
Maar dat wist je wel denk ik, nietwaar 😋
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |