Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-19 16h03
Antwoorden: 40 antwoorden
Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik.
Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen.
Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen.
Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden !
toch bedankt 😉
Via messenger krijg ik altijd antwoord. Soms duurt het inderdaad wel een paar dagen.
ok, bedankt ! Dan wachten we ...
@Noepseke schreef:
ok, bedankt ! Dan wachten we ...
Als je hier een beetje rondgeneusd hebt zul je ook al wel gelezen hebben dat er momenteel een "incident" is met het badge systeem en dat men vraagt om een beetje geduld ... Versta daaronder dus nog veel meer geduld dan gewoonlijk bij Orange
Inderdaad, ik had mijn vraag eigenlijk iets te snel gesteld.
toch bedankt allemaal voor de respons !
@Noepseke schreef:
Inderdaad, ik had mijn vraag eigenlijk iets te snel gesteld.
toch bedankt allemaal voor de respons !
Maakt niet uit hoor, beter te vroeg gevraagd dan niks gevraagd en slecht gezind rondlopen ...