Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-19 16h03
Antwoorden: 40 antwoorden
Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik.
Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen.
Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen.
Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden !
toch bedankt 😉
@Anonymous schreef:
Hallo,
Dat denk ik dus ook , duurt toch al tijd he.
Groetjes,
KJ
Het fenomeen is opgedoken na de facelift van de app. Daar is dus waarschijnlijk iets misgelopen. En uitzoeken waarom of wat er fout is, dat is één zaak, het dan nog deftig opgelost krijgen, dat is al een ander verhaal ...
Hallo,
Inderdaad , afwachten , denk ook dat het niet meer voor dit jaar zal zijn.
Groetjes,
KJ
Het kan indd. soms lang duren alvorens je een badge toegewezen krijgt. Geduld en eventueel via messenger de klantendienst contacteren is de beste oplossing.
Ik heb net via messenger contact opgenomen maar mijn bericht komt precies zelfs niet aan... hopelijk antwoorden ze me binnenkort.