Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-19 16h03
Antwoorden: 40 antwoorden
Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik.
Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen.
Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen.
Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden !
toch bedankt 😉
@Totem bedoelde dat ze haar profiel moet aanpassen.dank je
@Totem goedemorgen ,kan jij deze persoon @**bleep**2 verwittigen met een e-mail dat ze haar telefoonnummer niet mag gebruiken aub .reageert niet op mijn berichtje zou heel vriendelijk zijn ook met groetjes van @Cdt24801 deze Tribe noemde jou dat u dat kon .want dit mag toch niet gebruikt worden misschien begrijpt ze het in een mail wat kan en niet kan .Dank u