annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg mijn badge niet

Topic gestart op: 26-11-19 16h03

Antwoorden: 40 antwoorden

Noepseke
Veteraan verkenner

Ik krijg mijn badge niet

OPGELOST

Al meerdere maanden ben ik nu aangesloten op de cloud, die ik wekelijks gebruik. 

Men zegt dat men na een aantal weken hiervoor een badge zal krijgen, indien dit niet gebeurd je contact moet opnemen. 

Maar via welke weg moet je dan contact opnemen ? Dat is hier niet duidelijk. Ik word gewoon van de ene pagina naar de andere gestuurd zonder een duidelijk antwoord te krijgen. 

Misschien dat iemand van jullie hier wel ervaring mee heeft ? 

Alvast bedankt. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Noepseke
Veteraan verkenner

Ik ben te snel geweest met mijn vraag te stellen. Na hier wat verder te zoeken heb ik het antwoord gevonden ! 

toch bedankt 😉 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

40 ANTWOORDEN 40
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem bedoelde dat ze haar profiel moet aanpassen.dank je 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Tinneke2,

Bedankt voor de melding ! Je hebt totaal gelijk ! 🙂

Totem's groetjes,

Totem

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem @Dank  u dat je het in orde brengt .zie dat de Tribe persoon het in orde gebracht geeft jammer dat ze niet reageert of even iets laat weten .groetjes  @Tinneke2 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem @Dak u dat je het in orde brengt .hopelijk reageert ze op je mail anders moeten we de klantendienst verwittigen .groetjes  @Tinneke2 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem goedemorgen ,kan jij deze persoon @**bleep**2 verwittigen met een e-mail dat ze haar telefoonnummer niet mag gebruiken aub .reageert niet op mijn berichtje zou heel vriendelijk zijn ook met groetjes van @Cdt24801 deze Tribe noemde jou dat u dat kon .want dit mag toch niet gebruikt worden misschien begrijpt ze het in een mail wat kan en niet kan .Dank u 

Leden met de meeste pluimen