annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Topic gestart op: 07-11-22 17h57

Antwoorden: 38 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Korte enquête voor Orange Thank You : deel 1

Hello 🙂

Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.

Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.

Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.

We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!

Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂

  1. Gebruik je het Orange Thank You loyaliteitsprogramma? (Ja, soms probeer ik het, nooit gebruikt, nooit van gehoord...)
  2. Wat was jouw indruk van de geschenken?
  3. Welke geschenken heb je al via dit loyaliteitsprogramma ontvangen?
  4. Behalve meedoen aan prijsvragen, zijn er nog zo'n 4 verschillende manieren om via Orange Thank You een cadeau te krijgen. Welke ken jij?
  5. Wat is vanuit jouw persoonlijke ervaring de grootste kracht van Orange Thank You? Waarom of waarom niet?
  6. Wat zijn de andere positieve punten? Waarom of waarom niet?
  7. Wat kan volgens jou nog verbeterd worden?

Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.

Rizlaine

 

Manitou_0-1667840010424.jpeg

 

Labels (2)
38 ANTWOORDEN 38
patrick2
Wijze
Wijze

@WendyF 

* het is niet dat ik de problemen zelf heb ervaren maar ik ga van de topics uit die hier geplaatst worden. Bij sommige werken de codes niet of het pakket is besteld maar niet geleverd. ( persoonlijk is mijn cadeau wel altijd gekomen ). Het is niet dat het een frequent probleem is maar het kan voorvallen en ja dan is het verwijzing naar de klantendienst. Dus dat zijn van dat soort zaken wat op punt mag komen. 

* Het zou mooier zijn dat men een cadeau kan kiezen naar het aantal jaar klant toe. Nu zijn het random cadeaus die je krijgt , mobiele data , foto drukken of koekjes of een magazine. Zelf ik heb ik ooit eens een fles wijn mogen kiezen maar dan houd het ook wel op. Als je nog veel langer klant bent heb je recht op een resto pas. Via de klantenzone heb je een tabel daarin kan je je interesses aanvinken waarom dan ook niet vanuit dat standpunt bepaalde cadeaus kiezen ? En waarom krijgt iemand die 15 jaar klant is bijna dezelfde cadeaus als iemand die een jaar klant is ? Daar zou een onderscheid in mogen komen. Iemand die 15 jaar klant is zou bijvoorbeeld een tablet kunnen kiezen aan verminderde prijs of een eventueel een gsm toestel. Zoals Orange zelf zegt ' trouw moet beloond worden' dus laat dan ook zien dat een klant van 15 jaar meer in de watten ligt als iemand die een jaar klant is. Je kan cadeaus krijgen via de badges daarin zou je dan kunnen uitmaken , je hebt er drie verzamelt dus dan blijft het cadeau hetzelfde als een langere klant of iemand die korter klant is. En misschien zou men geen drie keuzes hebben zoals maar misschien zou 5 keuzes wel een slimme zet zijn. Je kan zeggen kies uit , mobiele data , korting voor een pretpark , een wijn pakket , een korting voor een etentje en korting op eventueel schoenen. ( dit zijn maar voorbeelden natuurlijk jullie hebben het laatste woord hier in ). Maar hoe langer je klant bent hoe beter het cadeau dan kan er ook bij staan een korting op een gsm toestel of een tablet of een assortiment wijn van 10 flessen iets in die aard , kan ook zijn voor een ballonvaart eventueel. 

Betreft meer of minder cadeaus vindt niet dat het moet afhangen of je vaak wat geeft of weinig wat geeft. Het is immers zo de klant krijgt iets of beter gezegd kan kiezen voor iets en je moet ook niet het onderste uit de kan willen halen. Op regelmatige basis kan een klant wat krijgen dus denk dat die frequentie hoog genoeg is op dit moment. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sebbetje
Aspirant verkenner

Ik weet niet zo goed hoe dit allemaal werkt 

 

0 pluimen
WendyF
Orange-werknemer

Bedankt Patrick voor de verduidelijking. We nemen je input zeker mee.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Manitou 

* Ja het Orange Thank You programma wordt soms gebruikt maar zeker niet altijd. 

* De geschenken op zich vindt ik soms wat minder. De ene keer zit er iets bij wat je kan gebruiken maar andere keer zeker niet. Daarom ook het antwoord hiervoor afgaande , het wordt soms gebruikt. 

* De geschenken die wij al hebben ontvangen zijn de koekjes en de foto afdrukken en de extra data. 

* Je kan Peter en of Meter worden , je bent zo veel jaren klant , er zijn sowieso exclusieve cadeaus die je kan nemen , als je drie badges hebt ontvangen krijg je een cadeau. 

* Wil het nu niet de grootste kracht noemen maar je wordt als klant beloond dat maakt het voor Orange een een bepaalde kracht dat de klant iets kan ontvangen. Hun trouw wordt beloond en dat is toch ook een punt waard. 

* Heb niet direct andere positieve punten die ik kan benoemen. Het is eerder een negatief punt en dat is dat soms de cadeaus niet werken niet te accepteren zijn of dat er geen levering is gekomen. Dit is een punt waar nog zeker aan gewerkt moet en mag worden. 

* Verbetering kan altijd en zeker naar het Orange Thank You programma. Je trouw als klant wordt beloond dat voorop gesteld maar ook al eerder gezegd de cadeaus zijn wat minder soms met de tijd. Ok je kan niet voor iedereen een goud blok neer leggen of een auto laten kiezen maar iets meer persoonlijk naar de gebruiker toe zou mooi zijn. De meeste cadeaus die de mensen krijgen zijn of wel tijdschriften , foto's of gratis mobiele data of koekjes. Af en toe eens een korting voor een ICE watch of iets van Adidas maar meer variatie merk ik ook niet. Dus ja het aanbod van de cadeaus mag naar gelang uitgebreid worden en met dat naar gelang bedoel ik wel naar te kijken hoe lang iemand al klant is. En hoe langer klant des te beter of mooier het cadeau je kan kiezen. Stel dat iemand al .... jaar klant is die zou dan bijvoorbeeld een Smartphone of een tablet kunnen kiezen aan zo veel procent korting of iets in die aard. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen