Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-22 17h57
Antwoorden: 42 antwoorden
Hello 🙂
Manitou heeft met de geesten overlegd en we hebben besloten om een Orange Thank You Co-creatie programma in het leven te roepen.
Het doel is dat iedereen zijn zegje over ons loyaliteitsprogramma kan doen.
Ik zal verschillende posten voorstellen, het enige dat je hoeft te doen is commentaar geven en jouw ideeën met ons delen.
We rekenen op je! Jouw mening is belangrijk!
Hier is een korte reeks vragen; het kost je maar een paar minuten . Kan je onder deze post met dezelfde structuurbeantwoorden? Bedankt 🙂
Bedankt voor je deelname! We kunnen niet wachten om je antwoorden te lezen.
Rizlaine
Ik weet niet zo goed hoe dit allemaal werkt
Bedankt Patrick voor de verduidelijking. We nemen je input zeker mee.
* Ja het Orange Thank You programma wordt soms gebruikt maar zeker niet altijd.
* De geschenken op zich vindt ik soms wat minder. De ene keer zit er iets bij wat je kan gebruiken maar andere keer zeker niet. Daarom ook het antwoord hiervoor afgaande , het wordt soms gebruikt.
* De geschenken die wij al hebben ontvangen zijn de koekjes en de foto afdrukken en de extra data.
* Je kan Peter en of Meter worden , je bent zo veel jaren klant , er zijn sowieso exclusieve cadeaus die je kan nemen , als je drie badges hebt ontvangen krijg je een cadeau.
* Wil het nu niet de grootste kracht noemen maar je wordt als klant beloond dat maakt het voor Orange een een bepaalde kracht dat de klant iets kan ontvangen. Hun trouw wordt beloond en dat is toch ook een punt waard.
* Heb niet direct andere positieve punten die ik kan benoemen. Het is eerder een negatief punt en dat is dat soms de cadeaus niet werken niet te accepteren zijn of dat er geen levering is gekomen. Dit is een punt waar nog zeker aan gewerkt moet en mag worden.
* Verbetering kan altijd en zeker naar het Orange Thank You programma. Je trouw als klant wordt beloond dat voorop gesteld maar ook al eerder gezegd de cadeaus zijn wat minder soms met de tijd. Ok je kan niet voor iedereen een goud blok neer leggen of een auto laten kiezen maar iets meer persoonlijk naar de gebruiker toe zou mooi zijn. De meeste cadeaus die de mensen krijgen zijn of wel tijdschriften , foto's of gratis mobiele data of koekjes. Af en toe eens een korting voor een ICE watch of iets van Adidas maar meer variatie merk ik ook niet. Dus ja het aanbod van de cadeaus mag naar gelang uitgebreid worden en met dat naar gelang bedoel ik wel naar te kijken hoe lang iemand al klant is. En hoe langer klant des te beter of mooier het cadeau je kan kiezen. Stel dat iemand al .... jaar klant is die zou dan bijvoorbeeld een Smartphone of een tablet kunnen kiezen aan zo veel procent korting of iets in die aard.