Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-01-22 00h39
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mensen, dit hoeft toch allemaal niet zo "agressief" geformuleerd te worden.
Simpelweg uitklaren dat Tribe een forum is voor klanten en door klanten, dat wij zo goed mogelijk iedereen voorthelpen door uitwisseling van kennis en ervaring, en dat het daar stopt.
Een situatie verduidelijken hoeft geen verwijtende ondertoon te hebben, net zoals een vraag ook geen verwijt mag zijn.
Aan u zou ik willen meegeven: je kan die vraag gerust eens stellen via messenger aan Orange. Dat je u afvraagt of 20 jaar goede klant zijn geen (kleine) attentie waard is. Op een beleefde vraag zul je een beleefd antwoord krijgen.
Och, als dat het probleem is, dan doet Orange het toch wel heel goed
Tuurlijk niet dit zeg ik ook niet. Ik had gewoon graag een attentie had. 😊
Je hebt toch cadeau's die je kan krijgen via Orange Thank You of zijn die goed genoeg ? Je kan ook ergens anders 20 jaar klant worden waar je enkel de factuur krijgt.
Na 20 jaar had ik zo een topic ook niet verwacht vindt het zelfs niet eens kunnen om zoiets te vragen maar dat is mijn mening. Want je krijgt regelmatig een cadeau maar blijkbaar ben je daar niet tevreden over anders maak je niet zo een post.
Dus jij weet wanneer ik niet tevreden ben. Wat een gave.