Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-01-22 00h39
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mensen, dit hoeft toch allemaal niet zo "agressief" geformuleerd te worden.
Simpelweg uitklaren dat Tribe een forum is voor klanten en door klanten, dat wij zo goed mogelijk iedereen voorthelpen door uitwisseling van kennis en ervaring, en dat het daar stopt.
Een situatie verduidelijken hoeft geen verwijtende ondertoon te hebben, net zoals een vraag ook geen verwijt mag zijn.
Aan u zou ik willen meegeven: je kan die vraag gerust eens stellen via messenger aan Orange. Dat je u afvraagt of 20 jaar goede klant zijn geen (kleine) attentie waard is. Op een beleefde vraag zul je een beleefd antwoord krijgen.
Blijkbaar niet tevreden want anders vraag je er niet achter. Niemand , geen enkele provider , geeft iets ook al ben je 25 jaar klant al ben je 50 jaar klant. Orange doet iets voor zijn klanten doormiddel van Orange thank you maar dat is enkel bij Orange. Ze kunnen ook niks geven zoals bij alle andere en je enkel de factuur geven.
Teleurgesteld wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben. Anders zou ik wel veranderen!
Mssn kan orange de eerste zijn die het wel doet.
Maar het is al duidelijk dat jij het beter weet of ik. 😊
Ik weet het niet beter dan andere echt niet. Maar als ik zo lees , krijg ik een cadeau na zoveel jaar klant te zijn denk ik bij mezelf : je hebt Orange thank you je hebt dus eens in de zoveel tijd iets wat je kan krijgen. En daar zou men tevreden mee moeten zijn maar blijkbaar is het nooit genoeg voor mensen ze willen altijd maar meer en meer. En begrijp mij niet verkeerd naar jou toe want ik gun iedereen iets. Maar ooit is het toch wel genoeg is het gewoon dat geen wat je ziet is wat je krijgt.
@Sdc86 goedemorgen,
het heeft totaal géén zin om dit 3 keer te posten! Dat zijn dan ook nog je eerste berichten.
Zeker omdat wij ook hier net klanten zijn zoals jij bent.
Misschien komt het nog of heb je niet goed gekeken in je app?
Oei, geen idee dat dit niet gespast is als eerst bericht. Ben niet bewust van de regels over eerste post.