Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-01-22 00h39
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mensen, dit hoeft toch allemaal niet zo "agressief" geformuleerd te worden.
Simpelweg uitklaren dat Tribe een forum is voor klanten en door klanten, dat wij zo goed mogelijk iedereen voorthelpen door uitwisseling van kennis en ervaring, en dat het daar stopt.
Een situatie verduidelijken hoeft geen verwijtende ondertoon te hebben, net zoals een vraag ook geen verwijt mag zijn.
Aan u zou ik willen meegeven: je kan die vraag gerust eens stellen via messenger aan Orange. Dat je u afvraagt of 20 jaar goede klant zijn geen (kleine) attentie waard is. Op een beleefde vraag zul je een beleefd antwoord krijgen.
Ik begrijp.
Het is een van de klassieke vragen hier, @Anonymous .
Badges en cadeaux
Begrijpe wie begrijpen kan
Topic is al opgelost. Er heeft iemand de post correct begrepen. 😊
Uw mening is niet meer nodig.