annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank You Badge Tribe Verkenner

Topic gestart op: 06-04-20 15h38

Antwoorden: 6 antwoorden

Samad
Ervaren verkenner

Orange Thank You Badge Tribe Verkenner

OPGELOST

Ik krijg meldingen dat ik in Tribe een Verkenner ben, doch krijg ik de Badge in de Orange Thank You app niet. Hoe komt dit en wat kan ik doen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Samad 

Ik zie dat je nog niet zo lang Triber bent, maar toch wel al lang genoeg om die badge Verkenner te krijgen. Ik zou zeker eens een berichtje sturen via messenger of twitter. Het is natuurlijk geen prio 1 momenteel, maar het zit dan wel in de **bleep**.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Samad  dat is een bepaald punt blijkbaar. Ik en @Cdt24801  en misschien een aantal meer hebben die ook niet.Of het ligt aan de verandering van de Tribe toen in de tijd of dat deze weg gevallen is weten we niet. Je kan altijd eens via messenger versturen om het na te vragen. Maar ik vermoed dat deze niet meer uitgedeeld wordt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Samad
Ervaren verkenner

Ok, en de andere badges, zoals genezer, sjamaan, die krijgt men dan wel? 

patrick2
Wijze
Wijze

@Samad  ja ja die zeker want die heb ik ook. Maar voor je die allemaal hebt ben je toch wel een heel eind op weg hoor. Dat gaat wel ff duren.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Samad 

Ik zie dat je nog niet zo lang Triber bent, maar toch wel al lang genoeg om die badge Verkenner te krijgen. Ik zou zeker eens een berichtje sturen via messenger of twitter. Het is natuurlijk geen prio 1 momenteel, maar het zit dan wel in de **bleep**.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen