annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank You – Schattenjacht

Topic gestart op: 28-10-22 11h36

Antwoorden: 5 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Orange Thank You – Schattenjacht

 

Ugh iedereen!

Grote aankondiging deze vrijdag!

Orange organiseert een wedstrijd in het kader van zijn Orange Thank You loyaliteitsprogramma 😊.

 

Schattenjacht nr. 1: Win een dag voor 4 personen in een wildpark op zondag 27 november 2022

 

Je kan deelnemen van 28/10 tot en met 07/11 inbegrepen, je hoeft alleen de twee algemene vragen en de bijkomende vragen te beantwoorden.

Om de eerste vraag te beantwoorden, moet je de 5 aanwijzingen vinden die op deze link en via de My Orange app (Orange Thank You sectie) verborgen zijn.

Voor de tweede vraag moet je het "mysterieuze" park 😉 weer raden aan de hand van deze 5 aanwijzingen.

Er zullen 500 winnaars zijn, die elk 4 tickets ontvangen die geldig zijn op 27/11/2022 voor het myisterieuze? park in België, alsook gratis toegang tot de parking van hetzelfde park.

De deelnemers die de juiste antwoorden op de twee algemene vragen hebben gegeven, worden bepaald op basis van de bijkomende vraag. Met andere woorden, degenen die het antwoord geven dat het dichtst bij het juiste antwoord ligt, zijn de winnaars.

 

Om deel te nemen moet je minstens 18 jaar oud zijn en vóór 21/10/2022 een Orange-abonnement of prepaidkaart hebben afgesloten.

De winnaars worden gecontacteerd vanaf 8/11/2022 😊.

RizlaineB_0-1667213394073.jpeg

 

 

Schattenjacht nr. 2: Win een auto, een reis, een elektrische fiets, een smartphone of een ontspannend weekend.

 

Deze speurtocht vindt plaats op zondag 27 november 2022 in het dierenpark zelf. Je kan alleen spelen als je de eerste schattenjacht wint.

 

RizlaineB_1-1667213697484.jpeg

 

Dus ga op zoek naar de 5 aanwijzigingen.

Het is aan jullie!

Totem

Labels (2)
5 ANTWOORDEN 5
Jessica1403
Ervaren verkenner

Aaargh ik heb dit nu pas gezien. Ik had graag deelgenomen. Ik heb nog nooit een schattenjacht gedaan 🧐 en het lijkt me fijn om dat eens te doen. Enig idee wanneer er nog eens een schattenjacht georganiseerd wordt? 🤔

Wie heeft deelgenomen? Was het leuk? Vertel mij alles 🤩

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Waouw 😍 proficiat !! 

0 pluimen
MatthieuD
Orange-expert
Orange-expert

Hallo allemaal,

We hopen dat alle deelnemers, die aan de 2de Orange Thank You Schattenjacht meededen afgelopen zondag, een leuke dag hebben gehad in Pairi Daiza.

Proficiat aan alle deelnemers die het Park ontdekten tijdens het beantwoorden van onze quiz en natuurlijk een extra grote proficiat aan onze 5 winnaars 👏:

Hoofdprijs: 1 elektrische wagen Volkswagen ID.3 => Soumiya Benherrou
2de Prijs: 1 reis ter waarde van 10 000€  => Chrystel Lombardi
3de Prijs: 1 elektrische fiets van het merk Cowboy 4 ST => Simon Vanherwegen
4de Prijs: 1 Samsung S908B Galaxy S22 Ultra Phantom Black 256GB => Marc Philippe
5de Prijs: 1 verblijf in het Wear Waters wellnessresort => Wiske de Ridders

Het Orange Thank You team

vbertr01
Rekruut scout

Beste, 

ik kreeg eerst een mail dat er tickets vrijgekomen waren voor het park en dat ik deze moet bevestigen (wat ik deed) maar daarna ontving ik een sms met ‘Orange Thank you-wedstrijd.  Je hebt helaas niet gewonnen met onze treasure hunt.’

zou ik nu wel of niet tickets kunnen verwachten?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen