Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-23 11h52
Antwoorden: 8 antwoorden
Waarom krijg ik geen antwoord op m'n vraag?!
Door de panne hebben de klanten ern competitie gekregen. Via sms werd dit doorgegeven. Orange-info. Je hebt onlangs problemen ondervonden bij je TV dienst. We verontschuldigen ons voor het ongemak. Om een nieuwe start te maken, schenken we jou een cadeau via ons getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Activeer het via de My Orange-app https://onelink.to/qjmus5
Deze is nergens te vinden op de app.
Enkel de vertrouwde voordelen kan ik activeren, maar helemaal niets extra door die panne!!!
Ook heb ik een week of 2 geleden gezien dat ik gezien 20 GB kon activeren of weggeven. Deze had ik graag aan m'n zoon gegeven, volgende week. Maar dat is ook plots zomaar verdwenen!!!
Waar is onze compensatie?
Binnenkort is deze zelf verlopen.
Bij mij zijn er opnieuw verschillende cadeaus terug beschikbaar. Maar wat als compensatie voor de panne is, is me niet duidelijk
Een muziekabonnement voor 3 maanden
Een tijdschriftenabonnement voor 1 maand
2 0f 5 Gbyte ( geen 20)
60 minuten
Fotoprints
Je moogt zelf kiezen, @selleslagchris
Hoe kl*te is dat.
We zijn al jaren klant en klantvriendelijkheid is er niet.
Ik weet niet hoe ze nog te contacteren
Denk dat ze het al wel weten, @TribeofEve
Denk niet dat je de enige zijt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |