annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange thank you herlaadkaart

Topic gestart op: 08-05-20 20h55

Antwoorden: 12 antwoorden

StefanMsk
Ervaren verkenner

Orange thank you herlaadkaart

OPGELOST

Hey Tribe. Ik heb voor m’n oma een paar maanden geleden een Orange herlaadkaart gehaald. Ze gebruikt haar gsm enkel in noodgevallen dus deze zal 1-2x per jaar MAX herladen worden.

Mijn vraag is: aangezien deze kaart nauwelijks herladen zal worden, zal ze toch nog steeds de thank you voordelen opsparen zoals de filmtickets? 
Ik zag nergens voorwaarden staan bij Orange thank you dus stel ik de vraag hier even 😁

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @StefanMsk , @Cdt24801 

Normaal hebben Orange Thank You voordelen niets te maken met verbruik maar met de periode dat iemand klant is. 

Mocht je deze voordelen niet krijgen kan je gerust eens bellen naar de klantendienst. Dit is niet iets wat we in shops kunnen toevoegen. 

Je kan mij alles vragen. Ik kan echter niet overal op antwoorden 😉

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Cdt24801
Wijze
Wijze


@StefanMsk  schreef:

Hey Tribe. Ik heb voor m’n oma een paar maanden geleden een Orange herlaadkaart gehaald. Ze gebruikt haar gsm enkel in noodgevallen dus deze zal 1-2x per jaar MAX herladen worden.

Mijn vraag is: aangezien deze kaart nauwelijks herladen zal worden, zal ze toch nog steeds de thank you voordelen opsparen zoals de filmtickets? 
Ik zag nergens voorwaarden staan bij Orange thank you dus stel ik de vraag hier even 😁


Ik heb zelf een tweede account met een herlaadkaart. Ben net even gaan kijken en daar heb ik niks zien staan over filmtickets zoals het wel staat in mijn klantenzone van mijn abonnement. Met mijn herlaadkaart heb ik de status van "Diamant klant" dus daar zal het niet aan liggen. Ik moet wel zeggen dat die foon ook extreem weinig gebruikt wordt de laatste jaren.

Ik zag wel dat ik daar momenteel kan kiezen uit drie kado's, zijnde een periode beltiijd, een hoeveelheid downloadvolume of een kortingsbon voor Adidas. Maar wat de geleverde prestatie is om die te verdienen, dat stond er niet bij.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


StefanMsk
Ervaren verkenner

Als je als diamant klant geen filmtickets krijgt dan zal het wel niet gegeven worden aan weinig gebruikte kaarten!

Jammer dat er nergens voorwaarden van te vinden zijn. 

In ieder geval merci voor het ff na te kijken.

Gr Stefan

Cdt24801
Wijze
Wijze

Da's graag gedaan. En je hebt gelijk, er zou wel ergens een duidelijke uitleg mogen gegeven worden hoe een en ander in elkaar zit.

Maar wie weet, misschien kan @TomB hier enig licht in de duisternis laten schijnen? We kunnen het hem wel even vragen ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @StefanMsk , @Cdt24801 

Normaal hebben Orange Thank You voordelen niets te maken met verbruik maar met de periode dat iemand klant is. 

Mocht je deze voordelen niet krijgen kan je gerust eens bellen naar de klantendienst. Dit is niet iets wat we in shops kunnen toevoegen. 

Je kan mij alles vragen. Ik kan echter niet overal op antwoorden 😉

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen