annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis filmticket

Topic gestart op: 01-05-20 10h52

Antwoorden: 9 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Gratis filmticket

OPGELOST

Als je meer dan 3 maanden klant bent bij Orange, krijg je normaal een gratis filmticket.

Is dit op heden nog altijd van toepassing??  Want ik ben bijna een jaar klant en heb nog nooit een gratis filmticket gekregen. Wat moet ik eigenlijk hiervoor doen omdat ook te krijgen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dan neem je het best eens contact op met de klantendienst ( 5000 ) of via het Webcare team , Messengerof Twitter. Die kunnen dat voor je nakijken. Wij kunnen niet veel zien en enkel adviezen geven. Dus hopelijk kunnen zij het oplossen voor je. Natuurlijk zal het voormorgen of maandag zijn als je belt aangezien vandaag een feestdag is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  je kan hier  eens kijken welke voordelen je krijgt en hoeveel keer per jaar. Het film ticket in jou geval is elk semester dat je dat krijgt. Vergeet ook zeker niet in de klantenzone te kijken bij Orange Thank You programma of de My Orange app. Daarin staat namelijk dat je er wel of geen gebruik van kan maken. Dus als je ticket beschikbaar is zal het daar ook in staan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik heb eens gekeken in mijn klantenzone en er staat niets. Is altijd zo geweest.
Heb eens in de app gezien en ben nu 11 maanden klant, normaal zou ik dan toch zeker één filmticket moeten krijgen? Is vreemd hé.

Orange Thank you.JPG

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Als Orange-klant ontvang je vanaf 3 maanden getrouwheid 1 gratis ticket bij 1 aangekochte filmticket geldig op dinsdag in een van onze deelnemende cinema’s.

 

 

Heb je deze info al eens gelzen? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ja dat staat bij de exclusieve voordelen, heb naar 8790 al eens gestuurd en nooit geen code gekregen.
Alle dat is op dit moment nu geen groot probleem hé. 😉 Wilde gewoon maar weten, hoe ik dit eventueel kan oplossen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen