Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-06-21 12h17
Antwoorden: 19 antwoorden
Een van de thank you badges die we kunnen verdienen zijn de data badges, met o.m. de "minste" de "data lover 500GB."
Hoe kom ik eigenlijk te weten of ik al in de buurt kom om die badge te (kunnen) krijgen? Alle facturen doornemen en telkens opschrijven hoeveel mobile data ik gebruikt heb?
Is er een eenvoudige manier dan die die ik net beschreef?
Ik kan er ook niet aan uit hoe ik dat moet berekenen. Heb bij mijn abonnement nog 15 gb extra (waar ik meestal niks van verbruik). Gebruik wel 4g als ik bv bij de kinesist ben, boodschappen aan het doen ben of bij familie op bezoek, maar gebruik dan ook niet veel...
@Elketje81 Je kunt overwegen van een Go Plus te nemen - bellen onbeperkt en 10 GB - is het enige verschil met Intense
Als je ook nog vast internet hebt kost je Go Plus 16 EUR/maand
Eventueel ook een Go Light - 2.5 uur bellen en 1.5 GB. Als je over het bellen of 4G gaat kost het wel extra dan
Let op - als je geen vast internet hebt en twee Intense hebt - dus 21 per stuk - en je doet er 1 intense van weg, verlies je die 9 EUR korting op de tweede intense.
Ik ben altijd al Mobistar/Orange fan geweest, nu ik stream op werk 9 uur per dag internet radio (via 4G, 3G) , dus het verbruik is altijd al hoog op 1 maand , gelukkig is het beetje "onbeperkt" ( 60 GB daarna jammer genoeg tot 160GB traag, en dan niets meer ) mogen ze eens echt onbeperkt maken !!!!!!! Proximus kan het wel met hun mobilus unlimited premium )
Groeten,
bigM