Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Jorinde
Ervaren verkenner

Thank you badge "data lover 500 GB"

Een van de thank you badges die we kunnen verdienen zijn de data badges, met o.m. de "minste" de "data lover 500GB."

Hoe kom ik eigenlijk te weten of ik al in de buurt kom om die badge te (kunnen) krijgen? Alle facturen doornemen en telkens opschrijven hoeveel mobile data ik gebruikt heb? 
Is er een eenvoudige manier dan die die ik net beschreef? 

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
bigMODDER
Aspirant genezer

@Jorinde : Inderdaad al uw facturen de data optellen en dan weet je waar je zit , ik zelf heb al de 1TB badge ondertussen , dus heb die van 100 GB , 500GB & 1TB .

Groeten,

bigM

0 pluimen

@bigMODDER  schreef:

@Jorinde : Inderdaad al uw facturen de data optellen en dan weet je waar je zit , ik zelf heb al de 1TB badge ondertussen , dus heb die van 100 GB , 500GB & 1TB .

Groeten,

bigM

Amaj @bigMODDER 

Dan zijde gij toch ne fameuze data verbruiker ... Ik kom amper boven een GB per maand ...

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Jorinde
Ervaren verkenner

Ik heb al mijn MB's opgeteld sinds mijn eerste factuur en ik kom uit op 1699 MB. 

1) Hoeveel MB zijn nu exact 1 GB? 

Ik heb een light abonnement, wat - als ik me niet vergis - 1,5 GB per maand is. 

2) Wil dat dan zeggen dat ik op 6 maand amper 1,6 GB verbruikt heb? 

Cdt24801
Leidende sjamaan

@Jorinde 

Je kunt de grootte van uw verbruik in relatie tot uw beschikbaar volume steeds grafisch bekijken in de app.  Je ziet onder uw beschikbaar volume een balk. Die wordt groen opgevuld naargelang je uw data verbruikt. In uw geval zou je dus gezien hebben dat je iedere maand gemiddeld genomen slechts een zesde van uw balk groen zou gezien hebben.

Hieronder een voorbeeldje van wat ik bedoel. Mijn verbruiksperiode is pas gestart en ik heb 10 GB kado gekregen voor de vijfde verjaardag van Orange. Zulk kado verbruik wordt altijd apart weergegeven in een tweede balk. In gewone omstandigheden staat er dus slechts één balk. Het kado volume wordt eerst gebruikt en dat is iets langer dan een week geleden gestart, dus langer geleden dan mijn standaard periode, die twee zijn onafhankelijk.

Screenshot_20210630-191550_My Orange.jpg

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Jorinde
Ervaren verkenner

Wat u mij nu toont, had ik gisteren gezien op mijn app. 

Ik heb gisteren dus nog wat extra mijn best gedaan qua mobiel verbruik en heb voor deze maand nog 425 MB over. Met een beetje geluk kan ik er nog wat afknijpen. 

Telt het volume aan GB dat men cadeau krijgt mee voor de badge, of telt alleen het "gewone" mobiele verbruik? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen