annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you badge "data lover 500 GB"

Topic gestart op: 29-06-21 12h17

Antwoorden: 19 antwoorden

Jorinde
Ervaren verkenner

Thank you badge "data lover 500 GB"

Een van de thank you badges die we kunnen verdienen zijn de data badges, met o.m. de "minste" de "data lover 500GB."

Hoe kom ik eigenlijk te weten of ik al in de buurt kom om die badge te (kunnen) krijgen? Alle facturen doornemen en telkens opschrijven hoeveel mobile data ik gebruikt heb? 
Is er een eenvoudige manier dan die die ik net beschreef? 

 

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
Jorinde
Ervaren verkenner

Beste sjamaan!

Wat een deskundige, expertenuitleg allemaal! 

Van alles wat na het vette woordje "was" komt, had ik geen flauw idee. 

Ik heb gisteren nog een tandje bij gestoken qua mobiel verbruik - veel youtube e.d. - en heb nu nog maar 425 MB over. 

Als ik een abonnement met meer GB mobiel internet had gehad, zou het sneller gaan, maar toen wij eind vorig jaar overstapten naar Orange, leek het "go light" abonnement ons ruim voldoende. Totnogtoe hebben we niet meer nodig dan dat. 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jorinde 

Als je met uw Light abo voldoende hebt dan is er geen reden om over te stappen of zomaar meer te gaan verbruiken, simpelweg om die badge te verdienen.

En het is niet omdat je een abo hebt met veel data, dat je daarom ook veel data verbruikt. Mijn madam bvb, heeft een GO plus omdat zij heel veel gewoon belt, en dat is in de Plus onbeperkt. Ze heeft dus ook 10 GB data per maand, maar daar verbruikt ze amper iets van. Terugvallen op een Light zou heel duur uitvallen vermits zij dus heel veel gewoon belt. Al die GB data, ja, die zijn gewoon foetsie ...

Sowieso, in het algemeen, die badges, dat is leuk, maar om nu uw gedrag en/of gewoontes aan te passen om meer of sneller badges te verdienen ... Orange zal er blij mee zijn, maar uw portemonnee iets minder denk ik ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Jorinde : Inderdaad al uw facturen de data optellen en dan weet je waar je zit , ik zelf heb al de 1TB badge ondertussen , dus heb die van 100 GB , 500GB & 1TB .

 

Groeten,

bigM

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

@Jorinde : Inderdaad al uw facturen de data optellen en dan weet je waar je zit , ik zelf heb al de 1TB badge ondertussen , dus heb die van 100 GB , 500GB & 1TB .

 

Groeten,

bigM


Amaj @Anonymous 

 

Dan zijde gij toch ne fameuze data verbruiker ... Ik kom amper boven een GB per maand ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jorinde
Ervaren verkenner

Ik heb al mijn MB's opgeteld sinds mijn eerste factuur en ik kom uit op 1699 MB. 

1) Hoeveel MB zijn nu exact 1 GB? 

Ik heb een light abonnement, wat - als ik me niet vergis - 1,5 GB per maand is. 

2) Wil dat dan zeggen dat ik op 6 maand amper 1,6 GB verbruikt heb? 

Leden met de meeste pluimen