annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tickets Frozen 2

Topic gestart op: 18-11-19 16h09

Antwoorden: 11 antwoorden

LaVacheQuiFlash
Gewaardeerd verkenner

Tickets Frozen 2

Ik kreeg 'n klein half uurtje geleden (18/11/2019, 15u25) het super leuke nieuws dat ik een duo-ticket had gewonnen voor de nieuwe Frozen film...

Enige probleem: ik moest bevestigen vóór 13/11, 5 dagen geleden!!!!

bellen dan maar naar 5000...

Daar konden ze me ook niet helpen. Het enige wat ze konden doen, was een dossier opmaken en me binnen 2 werkdagen terug contacteren 🤔🙄

Dus: ik hoor vandaag dat ik tickets heb gewonnen voor een voorstelling binnen 2 dagen, moest 5 dagen geleden bevestigen, ik bel voor hulp, weet pas binnen 2 dagen een antwoord!!

Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
Cdt24801
Wijze
Wijze

@LaVacheQuiFlash 

Uw reactie om de Communiry Manager te mentionen was niet verkeerd, maar @Totem is meer gepast. Dat is de persoon die zulke zaken ter harte neemt. Vergeet niet dat Tribe geen vervanger is voor de klantendienst, maar in uitzonderlijke omstandigheden (zoals uw geval nu) springt @Totem al eens in de bres. Smiley Vrolijk

Bij deze is dat dus ook gebeurd. Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


LaVacheQuiFlash
Gewaardeerd verkenner

@SimonV help!!!

Leden met de meeste pluimen