Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-19 16h09
Antwoorden: 11 antwoorden
Ik kreeg 'n klein half uurtje geleden (18/11/2019, 15u25) het super leuke nieuws dat ik een duo-ticket had gewonnen voor de nieuwe Frozen film...
Enige probleem: ik moest bevestigen vóór 13/11, 5 dagen geleden!!!!
bellen dan maar naar 5000...
Daar konden ze me ook niet helpen. Het enige wat ze konden doen, was een dossier opmaken en me binnen 2 werkdagen terug contacteren 🤔🙄
Dus: ik hoor vandaag dat ik tickets heb gewonnen voor een voorstelling binnen 2 dagen, moest 5 dagen geleden bevestigen, ik bel voor hulp, weet pas binnen 2 dagen een antwoord!!
Uw reactie om de Communiry Manager te mentionen was niet verkeerd, maar @Totem is meer gepast. Dat is de persoon die zulke zaken ter harte neemt. Vergeet niet dat Tribe geen vervanger is voor de klantendienst, maar in uitzonderlijke omstandigheden (zoals uw geval nu) springt @Totem al eens in de bres.
Bij deze is dat dus ook gebeurd.
@SimonV help!!!