Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-11-20 15h01
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo iedereen,
Gisteren hebben wij een vriendin aangebracht bij Orange om klant te worden. Ze had dit verteld tegen Orange support aan de telefoon. Zei zijden dat wij de support zelf moesten opbellen maar na het opbellen bleek het dat ze mij doorverwezen naar de website. Nu is het zo dat ik hier nergens iets van terug vind en vroeg mij dan ook af of er beloningen zijn als je klanten aanbrengt of is dit helemaal niet het geval?
alvast bedankt!
Groetjes
@lowiecloet Je moet het referral programma eens doornemen Win cadeaus met de Orange Thank You-badges | Orange België
in detal Word peter van een kennis en krijg allebei een Orange cadeau! | Orange België
@Luvlektrik maar dan denk ik dat je lang spaart voor die badge hoor. Je zou dan al moeten zeggen je krijgt die badge als je ... klanten aanbrengt en dan krijg je de badge als die 6 maanden klanten blijven. Maar als ze weg gaan heb je dus niks.
Het idee is wel oke maar ik zie het nog niet zitten op die manier.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |