- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Walibi Tickets
Hallo,
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Op de tickets zijn beperkingen en daar kunnen wij niks aan doen of van zeggen. Daarnaast zal Orange het park niet afhuren ook dat is niet van Orange.
Orange werkt enkel samen met Walibi om deze tickets te kunnen geven niet meer en niet minder.
Beste contact opnemen eventueel met de klantendienst maar die gaan niet veel kunnen doen vrees ik. Je hebt recht op zoveel tickets en daar stopt het.
Je uitstap moet niet in het water vallen daar je ook gewoon aan de kassa tickets kan kopen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo,
Je kunt de klantendienst contacteren om een extra code aan te vragen voor een betalend ticket, zodat deze kan worden toegevoegd aan je bestelling.
Mvg,
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Is er niemand van hen nog lid bij Orange? En kan je op deze wijze nog een ticket bemachtigen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
ik kan je niet helpen, 😣
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Op de tickets zijn beperkingen en daar kunnen wij niks aan doen of van zeggen. Daarnaast zal Orange het park niet afhuren ook dat is niet van Orange.
Orange werkt enkel samen met Walibi om deze tickets te kunnen geven niet meer en niet minder.
Beste contact opnemen eventueel met de klantendienst maar die gaan niet veel kunnen doen vrees ik. Je hebt recht op zoveel tickets en daar stopt het.
Je uitstap moet niet in het water vallen daar je ook gewoon aan de kassa tickets kan kopen.