annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Walibi Tickets

Topic gestart op: 11-04-25 16h08

Antwoorden: 5 antwoorden

Verkamf
Rekruut scout

Walibi Tickets

OPGELOST

Hallo,

Een heel mooi cadeau alleen kom ik tot de vaststelling dat ik niet genoeg tickets kan bestellen, via de gewone website lukt het niet om op 30 mei een afzonderlijk ticket te bestellen daar jullie het park volledig afhuren.

Je kan maar drie betalende tickets ingeven en krijgt er dan één gratis bovenop.

Maar ik zou als opa mijn kleinkinderen, dochter en schoonzoon willen meenemen naar Walibi maar dan heb ik 5 tickets nodig.

Ik versta dat er ergens beperking moeten zijn, maar daar ik niet kan meegaan valt deze uitstap in het water, geef dat alleen maar mee omdat ik ervan overtuigd ben dat er nog gezinnen zullen zijn met meer dan vier die deze mooie kans aan hun neus zien voorbij gaan.

Met vriendelijke groet,

Freddy Verkammen
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Verkamf 

Op de tickets zijn beperkingen en daar kunnen wij niks aan doen of van zeggen. Daarnaast zal Orange het park niet afhuren ook dat is niet van Orange. 

Orange werkt enkel samen met Walibi om deze tickets te kunnen geven niet meer en niet minder. 

Beste contact opnemen eventueel met de klantendienst maar die gaan niet veel kunnen doen vrees ik. Je hebt recht op zoveel tickets en daar stopt het. 

Je uitstap moet niet in het water vallen daar je ook gewoon aan de kassa tickets kan kopen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
ChristineL
Orange-werknemer

Hallo,

Je kunt de klantendienst contacteren om een extra code aan te vragen voor een betalend ticket, zodat deze kan worden toegevoegd aan je bestelling.

Mvg,

0 pluimen
JulesBT
Aspirant verkenner

Is er niemand van hen nog lid bij Orange? En kan je op deze wijze nog een ticket bemachtigen? 

0 pluimen
Verb123
Aspirant verkenner

ik kan je niet helpen, 😣 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Verkamf 

Op de tickets zijn beperkingen en daar kunnen wij niks aan doen of van zeggen. Daarnaast zal Orange het park niet afhuren ook dat is niet van Orange. 

Orange werkt enkel samen met Walibi om deze tickets te kunnen geven niet meer en niet minder. 

Beste contact opnemen eventueel met de klantendienst maar die gaan niet veel kunnen doen vrees ik. Je hebt recht op zoveel tickets en daar stopt het. 

Je uitstap moet niet in het water vallen daar je ook gewoon aan de kassa tickets kan kopen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen