Apprenti pisteur
 •Â
3 Â messages
Mail Walibi aanpassing vorige
Hallo
Gisteren een post geplaatst maar ik heb mistypt en kan het bericht niet meer aanpassen of verwijderen 🙈.
Hierbij het juiste bericht
Al enige tijd klant bij orange en veel kennissen hebben mail gehad van orange voor de familiedag van 30 en 31 mei voor tickets van Walibi.
Het is zo dat wij ook zeer graag met vrienden die ook klant zijn bij orange graag naar die familiedag zouden gaan. Maar wij hebben jammergenoeg geen mail gehad om tickets te kunnen bestellen.
Kan er mij iemand helpen zodat ik ook tickets zou kunnen bestellen en mee kan gaan met mijn gezin met onze vrienden naar Walibi.
Alvast bedankt
Julie

F-d-m-32
Pisteur confirmé
 •Â
5 Â messages
Je kunt is beter naar klantendienst bellen
0
0
IngridBlush
Pisteur confirmé
 •Â
9 Â messages
Is met reservatie en persoonlijke code die je via mail ontvangt.
0
0
ChristineL
Employé Orange
 •Â
23 Â messages
Hallo,
Het Walibi-evenement is een exclusief voordeel, maar kan niet aan alle klanten worden aangeboden. Het Walibi-park is gereserveerd door Orange op 30 en 31 mei. Niet alle klanten worden hiervoor uitgenodigd, en de uitnodigingen worden in verschillende fasen verstuurd op basis van de voorkeuren voor geschenken die klanten in hun profiel bij Orange Thank You hebben geselecteerd.
Voor 31 mei zijn alle tickets al verkocht, en er zijn geen plaatsen meer beschikbaar voor die dag. Er zijn echter nog plaatsen beschikbaar voor 30 mei.
Je kunt inmiddels je voorkeuren in je profiel aanpassen via de My Orange-app, onder de sectie Orange Thank You. Onderaan de pagina kun je je voorkeuren aanpassen en de soorten geschenken aangeven die je in de toekomst wilt ontvangen.
Als je nog steeds interesse hebt voor 30 mei, kun je contact opnemen met onze klantendienst en vragen om op de wachtlijst te worden geplaatst. Indien er na afloop van de campagne nog tickets beschikbaar zijn, worden de klanten hierover geïnformeerd.
Mvg,
0
0