annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie mist ook het Top Star programma van vroeger?

Topic gestart op: 21-02-18 19h50

Antwoorden: 15 antwoorden

Stregalina
Aspirant verkenner

Wie mist ook het Top Star programma van vroeger?

Het is zeker niet zo dat vroeger alles beter was, maar als ik zou kunnen kiezen tussen het huidige Orange Thank You en het vroegere getrouwheidsprogramma Top Stars van Mobistar, zou ik echt geen 2 keer moeten nadenken! 

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Magda_VL
Aspirant verkenner

Ze hadden ons moeten laten kiezen, in plaats van ineens alles af te pakken en met iets anders te starten. 

PowerChaos
Ervaren verkenner

ik zou niet weten wat het verschil is , vind het toch een leuk systeem om een kadootje te krijgen ( zoals extra dataverkeer ), wat was er beter aan top stars ? of wat voor verschil zit er op ( ik ken top star niet ... was lang geleden mobistar .. in de tijd van Nokia 3310 )

grts van PowerChaos
0 pluimen
Denizcankirli
Aspirant scout

Ja

0 pluimen
Stregalina
Aspirant verkenner

Bij Top Star kreeg je elke maand stars (hoe langer klant, hoe meer stars) per gebruikte euro op je factuur. 

Die stars kon je naar eigen wens sparen en inwisselen in een online shop, dat kon bijv. inderdaad voor extra belminuten/data maar ook voor aankoopbonnen bij Fnac, Vandeborre, etc, voor Bongobonnen of voor korting op aankopen in elke Mobistarwinkel. Er was echt wel keuze en voor elk wat wils.

Magda_VL
Aspirant verkenner

De helft van de tijd zijn er géén geschenkjes, of alleen voor nieuwe klanten, en als je dan eindelijk iets krijgt is t meestal nog iets waar je totaal niets mee bent. 
Beter zoals met de stars.... je kon doorsparen en zélf kiezen

Leden met de meeste pluimen