Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-19 12h41
Antwoorden: 22 antwoorden
Is er een lijst met all de geschenken die je kan krijgen van orange tank you?
Daarom verrast ons getrouwheidsprogramma Orange Thank You je bij speciale gelegenheden met geweldige geschenken en het hele jaar door met exclusieve voordelen.
Neem je liever het heft in eigen handen? Breng verschillende missies tot een goed einde en sleep zo meer geschenken in de wacht.
Hoe langer je klant bij ons blijft, hoe waardevoller je geschenken en voordelen. Fantastisch toch?
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/speciale-gelegenheden
"Hoe langer je klant bij ons blijft, hoe waardevoller je geschenken en voordelen. Fantastisch toch?"
Vergeet dat maar, ik ben al langer klant dan mijn vriendin en ik kon kiezen uit 30 foto's, een trainingsschema van start to run of een extra surfvolume.. zij daarentegen kon onder andere kiezen uit een lijst cd's waar er sommige zelfs nog maar pas van uit zijn.
'k heb het via FB gevraagd aan Orange maar ze reageren er zelfs niet op tot nu toe.. 🙄
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |