annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

soort geschenken

Topic gestart op: 13-12-19 12h41

Antwoorden: 22 antwoorden

Lucas_E
Aspirant verkenner

soort geschenken

Is er een lijst met all de geschenken die je kan krijgen van orange tank you?

Labels (1)
22 ANTWOORDEN 22
patrick2
Wijze
Wijze

@Lucas_E  de link die @Surfer  heeft gegeven zeker eens lezen want dat is belangrijke informatie. Over de vraag welke geschenken er zijn is moeilijk op te antwoorden. Want dit verschilt echt wel ook als ik al de verschillende reacties lees.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lucas_E 

En er is nergens zo een lijst te vinden hoor, dat is een bedrijfsgeheim van Orange.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

 

Daarom verrast ons getrouwheidsprogramma Orange Thank You je bij speciale gelegenheden met geweldige geschenken en het hele jaar door met exclusieve voordelen.

Neem je liever het heft in eigen handen? Breng verschillende missies tot een goed einde en sleep zo meer geschenken in de wacht.

Hoe langer je klant bij ons blijft, hoe waardevoller je geschenken en voordelen. Fantastisch toch?

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/speciale-gelegenheden

Icykles
Gewaardeerd verkenner

"Hoe langer je klant bij ons blijft, hoe waardevoller je geschenken en voordelen. Fantastisch toch?"

Vergeet dat maar, ik ben al langer klant dan mijn vriendin en ik kon kiezen uit 30 foto's, een trainingsschema van start to run of een extra surfvolume.. zij daarentegen kon onder andere kiezen uit een lijst cd's waar er sommige zelfs nog maar pas van uit zijn.

'k heb het via FB gevraagd aan Orange maar ze reageren er zelfs niet op tot nu toe.. 🙄

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen