annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aansluiting op kabelnetwerk

Topic gestart op: 25-09-19 15h45

Antwoorden: 7 antwoorden

den_beno
Aspirant verkenner

Aansluiting op kabelnetwerk

Hallo iedereen

Momenteel zijn wij klant bij Proximus. Wij overwegen een overstap naar Orange. Maar wij zijn niet aangesloten op het kabelnetwerk. Dit zal dus eerst moeten gebeuren. Daarover enkele vragen:

- Ik neem aan dat de aansluiting op het kabelnetwerk door Telenet wordt uitgevoerd?
- Kan ik alles via Orange regelen of moet ik daarvoor rechtstreeks contact opnemen met Telenet?
- Werkt Easy Switch ook voor dit soort scenario's?
- Brengt de aansluiting op het kabelnetwerk kosten met zich mee?
- Zijn er ergens instructies te vinden wat ik zelf moet voorzien alvorens dit hele proces in gang te zetten? Bijvoorbeeld, kabel buiten leggen?
- Wie werkt de installatie binnen af? Is dit Telenet of doet Orange dit?

Alvast bedankt voor de informatie!

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
den_beno
Aspirant verkenner

@Cdt24801 @patrick2 

Bedankt voor de hulp en duidelijke uitleg!

Nog 1 aanvullend vraagje. Er staat zo'n grijs bakje voor ons huis. Moet ik de kabel tot vlakbij dat bakje brengen of tot op de grens van onze grond?

Ik heb namelijk een buis steken, waar ook de kabel van proximus etc door loopt. Ik zou hier een kabel kunnen bij steken. Moet ik het laatste stuk dan zelf ingraven of doet telenet dat?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@den_beno hele goede bemerking , je hebt dus een paddestoel aan je stoep staan des te beter. Dus je meet vanuit dat bakje en de kabel inderdaad op je erf grens leggen . Telenet moet aan de straat kant ingraven

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@den_beno 

Dit is echt een vraag op maat geschreven voor @patrick2 

Ik ben zeker dat hij u de nodige info kan verschaffen. En moest ik mij vergissen, dan is er alsnog de klantendienst om u verder te helpen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen