Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Love pakket niet compleet - service = 0

Vandaag kwam Orange langs om alles te installeren voor een Love Pakket
Ik ben al ongeveer 20 jaar mobiele klant en vond het pakket interessant incl internet boost en vaste telefoon.

Daar komt het dan... internet is aangesloten en vaste telefoon ook, het nummer overnemen lukt momenteel niet maar we brengen dat nog in orde.

Dan... moest jij een decoder hebben? Jazeker! Dat staat niet hier in mijn planning.
Dat is mooi wat nu? Dan zult u Orange moeten contacteren om verder in orde te brengen, ik zal ook doorgeven.

Dus 2x gebeld vandaag om een oplossing, gaat nu niet want is nog niet actief en we moeten kijken morgen om een afspraak te maken. Dus we bellen je morgen of overmorgen.
Dat is mooi... 2u aan de telefoon gehangen met de nodige frustraties, een wachtmuziekje voor op een rouwdienst en helemaal niets verder geholpen.

Besluit... nieuwe afspraak maken en en dus nog eens 14 dagen wachten alvorens ik tv ga hebben???
Onaanvaardbaar is dit en de service is ook maar admin job zonder oplossingen.
Ow ja ik stel voor dat ze gewoon een decoder afleveren en ik koppel die wel aan. Sorry meneer dat gaat niet want de hoofddecoder moet een technieker aansluiten. Serieus om kabel, ftp en hdmi aan te sluiten?

Mooi... ik kan u zeggen als ik deze week mijn dingen niet heb zijn ze mij als klant kwijt... zoiets accepteer ik niet en zeker niet wanneer ik moet betalen voor een installatie terwijl andere gratis zijn.

😡

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
Highlighted
Gewaardeerde genezer

@kimbo 

Er zijn 2 verschillende Love packs, namelijk Trio Love en Duo Love

Misschien heb je Duo aangevraagd ipv de Trio?? Love Duo is zonder TV
Als je online of via telefoon je aanvraag hebt gedaan, krijg je meestal een aankoopbevestiging. Daar staat alles in wat je hebt aangevraagd. Moest er dan toch iets niet kloppen, dan kan je Orange contacteren voordat de technieker komt. Maar dan zeggen dat de service van Orange eigenlijk op niks trekt, is beetje kort door de bocht.

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

@Joery_dw  zeker niet hoor, in het contract staan Internet, TV en Vaste telefoon.

 

Btw niet kort door de bocht, ik weet wat ik besteld heb en kijk alles ook na... daarom dat het mij frustreert hoe zoeiets kan misgaan.

Highlighted
Ervaren genezer

@kimbo  Yep, dat kan heel lastig en frustrerend zijn, als het niet volgens plan en boekje verloopt.

Bel morgen terug naar Orange en vraag of je de decoder zelf in een Orange winkel kan afhalen. Als dat niet gaat, vraag om een uitzondering, tenzij dat het niet in stock is.

Als je niet kan afhalen, vraag of ze het ding kunnen opsturen en vraag of je het toestel in een Orangewinkel kan afhalen (dat ze het opsturen naar een winkel in jouw buurt). Anders zal het in ander afhaalpunt zijn of bij je thuis.

Als er technieker nog eens moet langskomen, hmm, tegenwoordig kunnen ze veel vanuit hun gebouw (via internet) de modem en de decoder testen. Tenzij, een technieker van Orange alsnog in een kastje moet aansluiten/aankoppelen van draden en zekeringen/testen?

Als Orange een beetje meewerkt, zijn ze een klant rijker; zo niet, weer een klant minder.

0 pluimen
Highlighted
Ervaren genezer

Yep, dat kan heel lastig en frustrerend zijn, als het niet volgens plan en boekje verloopt.

Bel morgen terug naar Orange en vraag of je de decoder zelf in een Orange winkel kan afhalen. Als dat niet gaat, vraag om een uitzondering, tenzij dat het niet in stock is.

Als je niet kan afhalen, vraag of ze het ding kunnen opsturen en vraag of je het toestel in een Orangewinkel kan afhalen (dat ze het opsturen naar een winkel in jouw buurt). Anders zal het in ander afhaalpunt zijn of bij je thuis.

Als er technieker nog eens moet langskomen, hmm, tegenwoordig kunnen ze veel vanuit hun gebouw (via internet) de modem en de decoder testen. Tenzij, een technieker van Orange alsnog in een kastje moet aansluiten/aankoppelen van draden en zekeringen/testen?

Als Orange een beetje meewerkt, zijn ze een klant rijker; zo niet, weer een klant minder.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

@kimbo  goedemorgen,

oeps niet fijn zo een bericht te moeten lezen, dan is er zeker iets fout gegaan.

En moeten ze als het bij hun ligt ook snel in orde maken.

Je kan ze even proberen te bereiken via FB.

Dan een bericht sturen via Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Wel man, als je alles juist hebt besteld, dan geef ik je gelijk, dan ligt het duidelijk bij Orange.

De helpdesk van Orange dat 5000 nummertje, tja dat is om alles terug door de venster te kieperen, maar toch, ik heb ook bij Telenet geweest en daar is het nog erger.

Bij Orange moet je geduld hebben zeggen ze op het forum hier, het komt wel in orde. En gelijk hebben ze, het komt in orde uiteindelijk, maar traag, tergend traag.

Zo zit ik al maanden met een probleem 3x technieker van Orange, 1x fluvius en nog 1 x een prutser weet niet van welke firma, die wel de zaak verbeterd heeft, maar nog niet optimaal, want het is opnieuw hetzelfde net als bij oorsprong.

Ondertussen zit ik met dat probleem van maart en zijn ze er nu 3 maand effectief mee bezig en er is nog geen oplossing ten gronde. Binnenkort kan ik misschien een schadevergoeding recupereren van Orange voor mijn tanden, want die zijn door dat vele geduld en knarsetanden bijna afgesleten tot op het tandvlees.

Geduld man, geduld, het komt goed, vraag het maar aan Patrick hier op het forum.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Ik ben gediplomeerd elektronicus en ITer.. dus al die dingen zullen me zeker lukken. (wil niet arrogant doen ofzo)

Wat mij vooral frustreert is de tijd dat ik verlies aan dit gedoe. Hierbij hoelang ik gebeld heb:
Laatste oproep was ik 50 minuten aan de lijn alvorens ik iemand te pakken kreeg. Dan na 2min uitleg te hebben gegeven weer op hold... rouwmuziekje die veel te hard staat.
Oproep voordien heb ik opgelegd want ik heb ook andere dingen te doen dan wachten.

Snelste oplossing is dat ik zelf naar de winkel ga om een decoder te gaan halen... leuk dus mijn tijd erin steken en de winkel is minimum 20min van mijn thuis. Dus wil zeggen weer bellen en minstens een uur kwijt, dan nog eens naar de winkel en dat neemt ook een uur in totaal in beslag.. dan zit ik al aan 4u te hebben geïnvesteerd terwijl de technieker hier maar 20 minuten was.
Wie gaat mijn tijd vergoeden? Want ja... je moet betalen voor de installatie en het werk is niet gedaan.

Ik kan dan ook verwachten dat als trouwe lange klant sinds dat de sms nog 25 befkes kostte en 1min 40 befkes... dat ze wel eens wat meer moeite gaan doen en dus ook mij gaan vergoeden hiervoor.

0 pluimen
Highlighted
Ervaren genezer

Ik hoop alleen maar dat het je lukt, dat NU alles in orde komt en idd, een trouwe klant wordt normaal beloont. Maar ik geloof dat het in ons land weinig te vinden is.

Indien je echt niet tevreden bent over Orange, dan kan je altijd een klacht indienen?. Maar dat zou ik op het allerlaatste doen.

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

https://www.test-aankoop.be/klagen

Contacteer ons: https://www.orange.be/nl/contact#/

 

0 pluimen
Highlighted
Veteraan verkenner

Ik begrijp uw frustratie met nummer 5000. Maar het is overduidelijk dat ze dat bij die telecom bedrijven niet    ( Willen ) begrijpen. Volgens de wet mag dat max 2 1/2 minuut duren.

Om de klant af te wimpelen krijg je de gelegenheid na 2 1/2 minuut om een bericht in te spreken. Ze zullen u terug contacteren, ken je dat fabeltje, waar dan ook weer in de meeste gevallen geen antwoord op komt.

Ze maken gewoon misbruik van de wet en van de inschikkelijkheid van de klant, want de klant heeft geen andere keus dan Telenet en Orange op de kabel. Misschien Proximus op de glasvezel, maar die raad ik ook niet aan, blijf daar in godsnaam weg als je binnen het jaar niet kaal wil worden.

Mijne zoon, volgt een bachelor opleiding bij AP voor electronica-IT, zou leuk en handig zijn om iemand als u te kennen om hem een duwtje te geven of een vraag te stellen bij moeilijke onderwerpen.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen