annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie diensten

Topic gestart op: 01-08-23 14h46

Antwoorden: 3 antwoorden

Mica
Aspirant verkenner

Activatie diensten

Hey,

Net overgeschakeld van telenet naar orange aangezien het goedkoper kon, nu hadden we 3 sim kaarten gekregen waarvan er 2 actief zijn / werken. En 1 die nogsteeds niet werkt / geactiveerd is.
Vandaag is de technieker langsgeweest om internet, tv, telefoon aan te sluiten. Nu deze werken, maar niet zoals aangevraagd, er zou een 1000mbps up en 50mbits down moeten zijn door die boost optie.

Zoals getest met een cat6e kabel haal ik hier een max van 350 tot max 400mbits, moet ik hier wachten op een activatie aan orange hun kant? Zo ja, weet iemand hoe lang dit ongeveer duurt?

Met Telenet had ik makkelijk ~970mbits en dit was een vereiste om over te stappen.
  

google.png

fast_com.png

speedtest.png

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Je neemt best contact op met de klantendienst, nr 5000

Er zijn  twee niveau's van boost Internet Boost vanaf 15€/maand | Orange België

(1) is de 400 Mbps

(2) is de giga - kijk even of je in 1 van deze gemeenten zit Eligible list - Boost Giga.pdf (orange.be)

Misschien is enkel de 400 Mbps geactiveerd

0 pluimen
Mica
Aspirant verkenner

Gemeente staat in de lijst, we hebben inderdaad de Giga boost aangevraagd.

Zou niet weten waarom Telenet hier wel die snelheid kan bieden en Orange niet, ze gebruiken dezelfde kabel.

Zal eens proberen contact op te nemen met de klantendienst, maar kan evengoed een activatie periode zijn aangezien het klantenpaneel ook enkel de 2 actieve gsm's toont en verder nog niets.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Good luck, @Mica zal wel met de activatie te maken hebben

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen