annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Algemene storingen op het LOVE-pak

Topic gestart op: 18-06-20 11h11

Antwoorden: 25 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Algemene storingen op het LOVE-pak

Ugh allemaal,

Om de ervaring van onze klanten op het Orange-netwerk te verbeteren zal Totem hier alle actuele incidenten op het LOVE-pak hier plaatsen. 

Een incident wordt gemeld wanneer een groot aantal klanten op dezelfde plaats een verslechtering van het netwerk opmerkt.

Deze lijst wordt zo vaak mogelijk bijgewerkt door het Tribe-team om u te waarschuwen voor elk incident.

Hier is de huidige informatie:

- Er is geen incident open

Labels (1)
25 ANTWOORDEN 25
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Munneke 

OK, als ik u goed begrijp heb jij er zelf geen problemen (meer) mee en heb jij uw DNS servers aangepast. Klopt dat?

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Munneke
Veteraan verkenner

Momenteel heb ik zelf geen problemen meer 😁 gelukkig.  Hopelijk blijft het zo 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Toppie. Houden zo !! 😉

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
RR
Gewaardeerd verkenner

Ik woon in Sint-Katelijne-Waver en ben al een paar jaar klant. Heb nooit problemen gehad met de kwaliteit van digitale TV en internet.

De laatste 4 weken zijn er geregeld onderbrekingen op het internet voor kortere of langere termijn. Ook de beeldkwaliteit van digitale TV . Soms is er niet meer naar te kijken. Storingen doen zich minder tijdens de week voor maar de laatste 3 - 4 weekends is het bijna niet te doen. Vooral in de vooravond, later op de avond verbeterd het en verdwijnt het.

Ik hoop dat er een oplossing komt want het begint stilaan vervelend te worden.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@RR  schreef:

Ik woon in Sint-Katelijne-Waver en ben al een paar jaar klant. Heb nooit problemen gehad met de kwaliteit van digitale TV en internet.

De laatste 4 weken zijn er geregeld onderbrekingen op het internet voor kortere of langere termijn. Ook de beeldkwaliteit van digitale TV . Soms is er niet meer naar te kijken. Storingen doen zich minder tijdens de week voor maar de laatste 3 - 4 weekends is het bijna niet te doen. Vooral in de vooravond, later op de avond verbeterd het en verdwijnt het.

Ik hoop dat er een oplossing komt want het begint stilaan vervelend te worden.


Ugh @RR,

Er staat geen algemeen incident open voor Sint Katelijne waver. Ik raad je aan om eerste je coaxkabel te controlleren. Je vindt ook veel tips&tricks voor je tv en voor je internet op dit. Als deze niet helpen kan je sowieso contact opnement met de technische dienst via het webcare-tribe of via de telefonische klantendienst.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen