annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Combinatie Orange love duo en telenet Tv

Topic gestart op: 06-02-20 21h07

Antwoorden: 13 antwoorden

Davido
Aspirant verkenner

Combinatie Orange love duo en telenet Tv

hallo,

zijn er mensen die weten of volgende combinatie technisch mogelijk is?

orange love duo(internet en gsm)

telenet tv

 

bedankt

mvg

Davy

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
sc00pje
Gewaardeerd verkenner

@Gregory , een niu heeft 1 data uitgang en 4 tv uitgangen. (Sommige oude niu’s hadden er 2)
De modem hangt op de data uitgang. Dus wel degelijk een splitter nodig. (Ik heb 7 jaar telenet installaties gedaan 😉 )

sc00pje
Gewaardeerd verkenner

Even een late reactie...@gregory

maar een NIU heeft maar 1 data uitgang en 4 tv uitgangen. De modem hangt op die data uitgang. En zo is er maar 1. Dus wel degelijk een splitter nodig. 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb hier thuis een jaar tv met een kaartje gehad van Telenet en een Love-abo van Orange. Dat was perfect mogelijk, mits ik natuurlijk de 15€ kabeldistributie betaalde aan Telenet (maandelijks). Momenteel is het een 2 of 3 € meer denk ik.

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

hallo,

zijn er mensen die weten of volgende combinatie technisch mogelijk is?

orange love duo(internet en gsm)

telenet tv

 

bedankt

mvg

Davy

Hallo @Davido,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

patrick2
Wijze
Wijze

@Davido  Technisch gezien niet mogelijk. Orange heeft de inkomende kabel nodig van Telenet om te functioneren maar Telenet tv heeft ook die kabel nodig voor de modem . Die modem van Telenet zorgt voor je inkomend digitaal signaal en de Orange modem ook maar dan voor internet. Je kan eventueel de gewone kabel gebruiken dus kabel tv maar dat gaat stoppen binnenkort dus daar heb je niks aan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen