Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-20 21h07
Antwoorden: 13 antwoorden
hallo,
zijn er mensen die weten of volgende combinatie technisch mogelijk is?
orange love duo(internet en gsm)
telenet tv
bedankt
mvg
Davy
@Gregory , een niu heeft 1 data uitgang en 4 tv uitgangen. (Sommige oude niu’s hadden er 2)
De modem hangt op de data uitgang. Dus wel degelijk een splitter nodig. (Ik heb 7 jaar telenet installaties gedaan 😉 )
Even een late reactie...@gregory
maar een NIU heeft maar 1 data uitgang en 4 tv uitgangen. De modem hangt op die data uitgang. En zo is er maar 1. Dus wel degelijk een splitter nodig.
Ik heb hier thuis een jaar tv met een kaartje gehad van Telenet en een Love-abo van Orange. Dat was perfect mogelijk, mits ik natuurlijk de 15€ kabeldistributie betaalde aan Telenet (maandelijks). Momenteel is het een 2 of 3 € meer denk ik.
hallo,
zijn er mensen die weten of volgende combinatie technisch mogelijk is?
orange love duo(internet en gsm)
telenet tv
bedankt
mvg
Davy
Hallo @Davido,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@Davido Technisch gezien niet mogelijk. Orange heeft de inkomende kabel nodig van Telenet om te functioneren maar Telenet tv heeft ook die kabel nodig voor de modem . Die modem van Telenet zorgt voor je inkomend digitaal signaal en de Orange modem ook maar dan voor internet. Je kan eventueel de gewone kabel gebruiken dus kabel tv maar dat gaat stoppen binnenkort dus daar heb je niks aan.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |