Packs
Ben jij een Love-klant of wil je er graag één worden? Deel naar hartelust jouw ervaring of stel hier al je prangende vragen.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Dubbel klantnummer

OPGELOST

Hallo,

Ik was klant bij Orange voor mijn gsm. Overlaatst is daar ook via een derde bedrijf Love bijgekomen voor TV & Internet. 

Nu heb ik gemerkt dat ik 2 klantnummers heb bij Orange, 1 voor mobiel en 1 voor TV + internet. Dusdanig kan ik mijn facturen voor TV & Internet niet raadplegen op mijn klantenaccount en ontvang ik dus ook 2 verschillende facturen. 

Kunnen deze 2 klantennummer samen gezet worden of wordt dit een belletje naar de klantendienst? 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Kun je niet aanloggen met je ander klantennummer ?

Voor overname zul je wel naar een shop moeten gaan. Met identeitskaart dacht ik. En kan ook dat je voor het bedrijf  dat overneemt de statuten zult moeten laten zien die aantonen dat je in naam van het bedrijf kan optreden.  Best even informeren vooraf wat het bedrijf betreft.

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Nee, voor het aanmaken van een account moet je je gsm nummer geven, maar dit zit nu al gelinkt aan mijn account voor mijn mobiel abonnement. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@JonasVDG  ik lees in je topic  bedrijf ??? Is de rest op een firma naam gezet ? 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste, @JonasVDG ,


Overdrachtsaanvraag via de website:
homepagina > contacteer ons > wijziging aanbrengen > overdrachtsaanvraag:

Mobiele nummer ingeven (eventueel met smartphone voorwaarden "ja" aanklikken indien dit van toepassing is) > overdrager, de gegevens invullen met als de klantennummer waarop je het mobiele abonnement hebt staan > overnemer, de gegevens invullen met de klantennummer waarop tv & internet staat. 

Binnen de 10 werkdagen zal jouw mobiele nummer op de zelfde klantennummer staan als tv & internet waardoor u 1 factuur zal hebben met mobiel + TV + Internet.

Dit kan ook in de shops, zeker de identiteitskaart meebrengen en eventueel beide klantennummers, hiermee hebben we voldoende info.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom


Leden met de meeste pluimen