Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-02-19 09h45
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
Ik had hier een topic gevonden waar iemand zijn Easy Switch ID niet kon vinden. IK kan deze ook niet vinden. Niet op de factuur en niet op de klantenzone. Kan iemand mij helpen waar deze nu zou moeten staan?
Rino
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Rino1988 als u een overstap wil maken van provider gaat u naar een shop van Telenet. Bij opzeg van een nummer zal deze niet meer actief zijn dus dat is niet handig. Bij de Telenet shop geeft u aan welk abbonnement u wil hebben en geeft u uw nummer op. Telenet zal een aanvraag doen bij Orange en dan zal er een nummer overdracht plaats vinden. U krijgt de nieuwe simkaart mee naar huis en als u ziet dat uw sugnaal van Orange weg gevallen is steekt u de nieuwe simkaart van Telenet in uw toestel. een nummer overdracht kan minimaal 48 uur duren dus dat is normaal. U kan ook natuurlijk alles online regelen en krijgt u de simkaart thuis gestuurd per post. Vergeet niet als u online besteld dat u uw nummer ingeeft wat u wil behouden. De rest van de eerst bovengenoemde stappen blijft gelijk.
@Rino1988 u kan uw easy switch id vinden via de klantenzone. Als u inlogt gaat u naar facturatie -- dan bij een willikeurige factuur kiest u factuur analyse --- deze openen en boven links staat uw easy switch id.
Ik zie ook niks staan op mijn factuuranalyse. Kan het zijn dat het ID er pas komt te staan als je effectief een switch hebt aangevraagd? Want dat heb ik dus niet gedaan ...
Ik kan geen aanvragen zonder de ID...