Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-08-18 12h29
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij mijn overstap naar Orange, belooft Orange alles te regelen i.v.m. stopzetting van de vorige provider. Wat ze bij mij NIET hebben nageleefd. Ik kreeg dus een factuur van telenet hoewel ik al bij orange zat. Heb hiervoor al meerdere keren moeten bellen (en per keer minstens een half uur aan de lijn gehangen). Ik wil graag dat jullie de beloftes nakomen. Deze factuur zal door jullie moeten vergoed worden. Ik heb namelijk geen gebruik gemaakt van de diensten van telenet gedurende die maand. Gelieve dit zo snel mogelijk te vergoeden. Bedrag: 120 euro (wigo abbonoment).
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan uw ergernis volledig begrijpen, maar ik vrees dat wij hier op dit forum daar niet veel aan kunnen doen. Wij zijn immers ook allemaal klanten/gebruikers die hier info en ervaring met elkaar delen ....
De klantendienst is uw aanspreekpunt ...
Heb al simkaart van vrijdag jl.Simkaartnr niet bekend alhoewel ik simkaart ontvangen heb, nog niet geactiveerd, opnieuw moeten aankopen van abonnement, ze vinden nergens mijn gegevens, raar maar voor hun waar, had liever niet overgestapt van provider
Jaa heb hetzelfde meegemaakt, activatie van simkaarten was een catastrofe opzich... de klantendienst bakt er ook niet veel van. Heb ook spijt dat ik bij orange zit.
Ik kan uw ergernis volledig begrijpen, maar ik vrees dat wij hier op dit forum daar niet veel aan kunnen doen. Wij zijn immers ook allemaal klanten/gebruikers die hier info en ervaring met elkaar delen ....
De klantendienst is uw aanspreekpunt ...
Heb ik alreeds gedaan, ik probeer op alle mogelijke manieren mij hoorbaar te maken tot ik resultaat krijg. Wordt altijd van kastje naar muurtje gestuurd.
Hetzelfde hier, ik zal ook telenet moeten zelf vewittigen zeker?????
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |